توقف طرح تاسیس بانک منطقه ای خوزستان/ مدیران باید ریسک پذیر و شجاع باشند/ خودکشی دو خوزستانی در یک روز

بیکاری و عدم تمایل به مهارت آموزی جوانان دو مشکل عمده استان است

مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان خوزستان گفت: در سال ۹۴ از ۱۵هزار فرصت شغلی در استان تنها ۴هزار و ۳۰۰هزار فرصت شغلی مورد استفاده قرار گرفت از همین رو عدم تمایل به مهارت آموزی در کنار بیکاری دو معضل اصلی استان هستند.  (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

مدیرکلی موفق است که به مشکلات مردم بی اعتنا نباشد/ مدیران باید ریسک پذیر و شجاع باشند

آیت الله موسوی جزایر اظهار کرد: مدیران شهامت و جسارت آن را داشته باشند که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را با پیگیری در سطح کشور حل کنند اما کدامیک از مدیران حوانمرد ما این کار را تاکنون کرده اند؟! (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

سازمان حفاطت محیط زیست قابلیت حل مشکل ریزگردهای خوزستان را ندارد

 نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس عنوان کرد: متولیان امر محیط زیست کشور، اساساً انگیزه در این مسیر ندارند و اگر هم انگیزه دارند این تیم حاضر در دولت، کننده کار نیستند.  (جزئیات بیشتر)

 

 **********

 

پاسخ مسئولان نفت درخصوص حادثه ماهشهر ما را قانع نکرد

کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسه ای با معاون وزیر نفت و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برای بررسی حادثه آتش سوزی پتروشیمی تشکیل شد اما توضیحات قانع کننده نبود. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

خودکشی و انسجام اجتماعی

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت هر ۴۰ ثانیه یک نفر به علت خودکشی جان خود را از دست می دهد یعنی حدود ۸۰۰ هزار نفر در سال. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

توقف طرح تاسیس بانک منطقه ای خوزستان

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: متاسفانه تا کنون با طرح تاسیس بانک منطقه ای خوزستان موافقت به عمل نیامده است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

دزفول پایانه صادرات گل می شود

 به منظور حل مشکل حمل و نقل صادرات گل در استان خوزستان فرودگاه دزفول به پایانه صادرات گل تبدیل می شود. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

آبادان گرم‌ترین نقطه کشور شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آبادان با ۵۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان و کشور بوده ‌است و رطوبت هوا در برخی از نقاط استان به ۹۰ تا ۹۳ درصد خواهد رسید. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

خودکشی دو خوزستانی در یک روز

مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز از خودکشی یک جوان ۲۷ ساله مقابل بیمارستان شهدای ایذه خبر داد، همچنین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول نیز از خودکشی جوان ۱۷ ساله خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

قیمت جدید شکر تصویب شد

 دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با اشاره به افزایش ۲۲۰ تومانی قیمت شکر گفت: قیمت شکر از ۲۳۰۰ تومان مصوب در سال گذشته به ۲۵۲۰ تومان در سال جاری افزایش یافت. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/612743کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.