تعصب من نسبت به خوزستان پا برجاست/ با جذب بازیکنان میلیاردی مخالفم

به گزارش هورنیوز ؛ داریوش یزدی یکی از بازیکنان خوب سالهای نه چندان دور فوتبال و از مربیان جوان حال حاضر کشور می باشد.

وی که زاده ۲۰ شهریورماه ۴۹ در شهرستان مسجدسلیمان است، سالهای زیادی از دوره ورزشی خود را در قامت بازیکن و سرمربی در این شهر سپری کرده است.

آخرین حضور جدی وی به عنوان سرمربی، به هدایت تیم استقلال اهواز باز می گردد و اکنون خبرهایی ضد و نقیض از حضور در تیم های مطرح دسته یک فوتبال کشور از این مربی به گوش می رسد.

پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز در این خصوص با داریوش یزدی گفتگویی داشته است، که در ادامه مشاهده می نمایید:

 

** با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات رو به پایان است، امسال برای فصل جدید چه برنامه ای دارید؟ آیا قراردادی با تیمی بسته اید و یا پیشنهادی به شما شده است؟

تا این لحظه رسماً قراردادی را با هیچ تیمی نبستم اما سه یا چهار پیشنهاد از جمله از سوی باشگاه راه آهن به من شد اما به توافق حاصل نشد.

دو تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دو و نفت و گاز جم بوشهر در لیگ یک هستند که علاقه مند به همکاری با من هستند. نفت و گاز گچساران در دو سال گذشته از تیم های خوب لیگ دو بوده و همچنین از لحاظ مالی و امکاناتی خوب هست ولی من دوست ندارم در لیگ دو کار کنم.

تیم نفت و گاز جم بوشهر نیز که اخیراً به لیگ دسته یک صعود کرده، صحبت هایی با بنده داشته اما تاکنون نشستی با آنها برگزار نکرده ام.

داریوش-یزدی-۲

 

**در خبرها صحبت از پیوستن شما به نفت مسجدسلیمان بود!؟

باتوجه به اینکه زادگاه من مسجدسلیمان است و دوست دارم در این شهر کار کنم، البته فکر میکنم دو سه سالی که آنجا بودم به این تیم کمک کردم اما هنوز دینم را ادا نکردم.

دغدغه اصلی که مانع از حضور من در نفت مسجدسلیمان می شود، حضور برادرم در مجموعه های مدیریتی مناطق نفت خیز جنوب است، که ممکن است باعث ایجاد حواشی برای هردوی ما شود.

 

** اگر شما با تیمی قرارداد منقد کنید، آیا بازیکنی برای جذب به تیم تان مدنظر دارید و آیا امکان دارد که با کادر فنی سابق خودتان مجدد همکاری کنید؟

مطمئناً هر سرمربی که به مجموعه ای وارد می شود، یک سری تغییرات در تیم به وجود می آورد، البته حتماً همه آنها نه، اما از بخشی از آنها استفاده خواهم کرد.

اگر به یکی از دو تیم نفت و گاز گچساران یا جم بوشهر بپیوندم، مطمئناً بازیکنایی را باید جذب کنم که از عهده نیازهای من بربیایند و مطمئناً کادری خواهم برد که هم از لحاظ فنی و هم از نظر نزدیک بودن تفکر به من، مناسب باشند تا بتوانیم موفق عمل کنیم و به شکل شایسته ای پیش برویم.

 

** نظر شما در خصوص تیم استقلال خوزستان چیست؟ به نظر شما از روی شانس قهرمان لیگ برتر شدند یا توانایی این کار را داشتند؟

همانطور که میدانید، استقلال خوزستان سال حضور در لیگ برتر با تفاضل گل، سال دوم با پیروزی در بازی پلی آف در لیگ برتر ماندنی شد، اما یک اتفاق خیلی خوب در این مجموعه رخ داد و آن حمایت مدیریت باشگاه از عبدالله ویسی علیرغم همه نتایج ضعیفی که در تیم گرفته بود. این حمایت، شانس مجددی را به ویسی داد و فکر میکنم عبدالله به خاطر هوشی که داشت توانست در خودش تغییری ایجاد بکند و بازیکنان جدید رو به تیم اضافه کرد.

هورنیوز

 

** عملکرد تیم های خوزستانی لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید؟

بنده ابتدا باید بگویم با تصورات افکار عمومی که باید حتما بازیکنان میلیاردی به خدمت گرفته شود، موافق نیستم. به عقیده من بازیکن باید قابلیت و توانایی انفرادی داشته باشه و بتواند آن را در تیم لحاظ کند. اما چیزی که در تیم های خوزستانی مشهود می باشد، موضوع دستمزد بازیکنان است که اجازه نمی دهد تیم های استان ما بازیکنان با قابلیت جذب کنند.

 

** و اما حرف آخر شما؟

به هر شکل تعصب من نسبت به خوزستان پا برجاست و برای تیم های خوزستانی آرزوی موفقیت می کنم.

درسته که فوتبال در کشور ما حائز اهمیت است ولی ما بخشی از این کشور هستیم و قلب من برای اینجا میتپد.

امیدوارم تیم های خوزستانی در مسابقات کشوری،استانی و شهرستانی بتوانند سربلند و موفق باشند و بازیکن و مربیان زیادی را پرورش و به جامعه فوتبال تحویل بدهند.

https://hoorkhabar.ir/607217کپی شد!
41