اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه خوزستان برای راهپیمایی روز قدس

به گزارش هورنیوز ؛ متن این اطلاعیه به این شرح است:

ملت شریف ایران و مردم نجیب خوزستان بخوبی میدانند که صهیونیزم بین الملل فرقه ای کوکلوس مآبانه و جنبشی شیطانی در سرزمینهای اسلامی است جنبشی که اواسط قرن نوزدهم میلادی توسط تیودور هرتزل و برخی شیاطین انگلیسی برای ایجاد وطنی ملی در قلب سرزمینهای عربی پدید آمد.

جنبشی که پس از فروپاشی عثمانیها تحت قیمومیت انگلیس خبیث در سرزمینهای عربی ایجاد شد تا بین آنها و سایر مسلمین تفرقه بیندازند.

جنبشی که با اندیشه خودبرتربینی و پیمان شکنی و ظلم غده ای سرطانی شد و متاسفانه بسیاری از رهبران عربی با ترس و وانهادن دین و دنیای خویش به آنان جسارتشان را بیشتر کردند و اکنون نیز کشورهای حاشیه خلیج فارس و بویژه سعودیهای بدنبال منزه کردن صهیونیستهایی هستند که مدام دستشان به خون مسلمانان و اعراب آغشته است و مصیبتی بدتر از این نیست که بدنامان آل وهاب بیانیه برادری با آنها صادر و پیمان اخوت میبندند.

صهیونیستها مولود پلید انتقال سرمایه داری غرب به مرحله امپریالیسم اند و بهمین دلیل بفرمایش معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره روز جهانی قدس روز فریاد آزادیخواهان و مسلمانانیست که از ظلم به تنگ آمده اند و خود را مهیا میکنند تا طومار آنها را درهم بپیچند.

 حزب اعتدال و توسعه خوزستان همصدا و همنوا با مردم ایران در راهپیمایی بزرگ ضدصهیونیستی حضور میآبد و آحاد مردم را به این همایش بزرگ جهانی دعوت مینماید.

واحد تبلیغات و اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه خوزستان

https://hoorkhabar.ir/606975کپی شد!
37