آغاز به کار نمایشگاه آیات در اهواز/ ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

به گزارش خبرنگار هورنیوز ؛ سید کریم موسوی شامگاه چهار شنبه در آیین افتتاح اولین نمایشگاه و جشنواره ملی آیات قرآنی در موزه هنرهای معاصر اهواز اظهار کرد: کارکرد ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه این بوده که فعالیت های خود را با هنر ترکیب کند که در این خصوص باید گفت که ٨٠ درصد فعالیت های معاونت قرآن و عترت هنری و از جنس هنر است.

وی  افزود:  پس از این جشنواره، جشنواره بین المللی شعر امام رضا(ع) در دهه کرامت و با حضور ۳۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

دبیر اولین جشنواره ملی آیات قرآنی تصریح کرد: ٨٠٠ اثر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان دبیرخانه، واصل و پس از دو مرحله داوری، ١٠٠ اثر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

موسوی با بیان اینکه این جشنواره در شهرهای آبادان و دزفول نیز برگزار می شود، ادامه داد: ١٠٠ اثر انتخاب شده در قالب کتاب چاپ شده در نمایشگاه هم به نمایش در آمده اند.

وی در تشریح موضوعات آثار انتخاب شده ادامه داد: داوران ٧ اثر را در زمینه نقاشیخط و ۶ اثر را در زمینه نقاشی به عنوان آثار برتر انتخاب کردند و یک اثر نیز در خصوص اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است.

https://hoorkhabar.ir/607097کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.