آمادگی ستاد بحران خوزستان برای روزهای داغ

هورنیوز – هاشم بالدی با اشاره به روند افزایش دمای هوا در استان با بیان اینکه دمای هوا از روز چهارشنبه گرم ‌تر و به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد اظهار کرد: با ادارات کار به منظور اتخاذ تهمیداتی در خصوص مشاغل سخت و زیان ‌آور و همچنین با دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی‌ شاپور اهواز برای امدادرسانی و آماده ‌باش بیمارستان‌ ها هماهنگی لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دمای هوا معمولا از ساعت دو بعد از ظهر به بعد به ۵۰ درجه سانتیگراد می ‌رسد و ساعت اداری نیز تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به پایان می‌ رسد تعطیلی در کار نیست ولی در خصوص مشاغل سخت و زیان ‌آور در بخش خصوصی، بنگاه‌ های کوچک و متوسط و بزرگ این موضوع به اداره ‌کار بازمی‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: با صداوسیما هماهنگ شده تا به صورت زیرنویس نکات مورد نیاز اطلاع ‌رسانی شود.

بالدی ادامه داد: انتظار است شهروندان در زمان اوج مصرف و در ساعت ۱۱ تا ۱۸ در مصرف برق صرفه جویی کنند. در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص آب و یا برق نداریم و مشکل قطع آب در روزهای گذشته برطرف شده است.

وی گفت: در خصوص مقابله با گرد ‌و خاک، گرمازدگی و گرمای شدید با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مکاتبه شده تا تقریبا در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

https://hoorkhabar.ir/606868کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.