اظهار رضایت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از اقدامات فرهنگی و خدماتی سازمان آرامستانها

هورنیوز – آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز نسبت به شهدای والامقام دفاع مقدس ، سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز بر تداوم راه شهدا و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط نسل جوان تأکید کرد و گفت: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی در شرایطی که در کشورهای همجوار ما از این نعمت بدور هستند مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدا و ایثارگران در دوران پر افتخار ۸ سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در ادامه از سایت اداری سازمان آرامستانهای شهرداری کلانشهر اهواز بازدید نمود.

۲۰۱۶-۰۶-۲۸_۶-۳۹-۵۰

آیت الله موسوی جزایری ضمن اظهار رضایت از تغییر و تحولات مثبت در این سازمان گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و اقداماتی که در جهت تسهیل امور ارباب رجوع در این سازمان صورت گرفته است قابل تقدیر و تحسین است و جادارد از مدیریت جوان و باانگیزه سازمان آرامستانها نیز تقدیر کنم.

۲۰۱۶-۰۶-۲۸_۶-۳۹-۲۱

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد هر اقدامی که در جهت کاهش آلام بازماندگان و انجام امورات متوفیان آنان صورت بگیرد باعث رضایت مندی خداوند و ائمه اطهار خواهد بود.

در این بازدید حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز و سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز حضور داشتند.

آیت اله موسوی جزایری در پایان برای مدیریت و مجموعه زحمتکش سازمان آرامستانها موفقیت در عرصه خدمت به شهروندان عزیز اهوازی را از خداوند متعال مسألت نمود.

۲۰۱۶-۰۶-۲۸_۶-۴۸-۴۶

https://hoorkhabar.ir/606637کپی شد!
128