عادلی‌نژاد خبر داد: حضور ۱۳۰ استاد علوم پزشکی اهواز در طرح ضیافت اندیشه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح طرح ضیافت اندیشه استادان در این دانشگاه پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی نژاد اظهار کرد: امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میزبان سومین دوره ضیافت اندیشه استادان است که این طرح از شنبه هفته جاری آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه این طرح در دانشکده پرستاری و مامایی در حال برگزاری است،‏ افزود: در این دوره از طرح ضیافت اندیشه استقبال اساتید دانشگاه بسیار خوب بوده و حدود ۱۳۰ نفر از استادان هفت دانشکده دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این طرح حضور دارند.

عادلی‌نژاد تصریح کرد: در این طرح از پنج سرفصل مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به دو سرفصل شامل فرهنگ و تمدن اسلامی با گرایش مباحث مرتبط با علوم پزشکی و همچنین تعلیم و تربیت اسلامی پرداخته شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: امسال در اقدامی جدید و با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه‏، برای اولین بار طرح‌های معرفت افزایی تنها منحصر به طرح ضیافت اندیشه نخواهد بود، بلکه تا انتهای سال جاری ۶ بازه برای استادان تعریف شده که می‌توانند در این ۶ بازه در طرح‌های تعریف شده شرکت و امتیاز لازم را کسب کنند. نخستین طرح از این ۶ مورد، ضیافت اندیشه است و پنج بازه دیگر در زمان‌هایی مانند تعطیلات بین دو ترم برگزار می‌شوند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که طرح ضیافت اندیشه استادان در راستای هدف اسلامی‌سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی دانشگاه موثر باشد.

https://hoorkhabar.ir/137492کپی شد!
131
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.