تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در منطقه خبر داد.

سید مرتضی نعمت‌زاده اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در منطقه یکی از رویکردهای سازمان منطقه آزاد اروند به شمار می‌رود.

وی افزود: در همین راستا و به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود منطقه در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر بر آن شدیم تا پروژه‌های ورزشی نیمه کاره‌ای که برای اتمام آنها کار چندانی باقی نمانده و سریع‌تر راه اندازی می‌شوند را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این مسئله علاوه بر برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدتی است که باید در بحث ورزش برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه با مشکلات اجتماعی زیادی در سطح منطقه مواجه هستیم تصریح کرد: پرداختن به ورزش یکی از کلیدی‌ترین راه‌های کاهش مشکلات اجتماعی است.

نعمت‌زاده با تاکید بر تلاش در جهت سر و سامان دادن به وضعیت سلامت اجتماعی جامعه یادآور شد: این امر میسر نخواهد شد مگر آنکه ورزش وارد زندگی مردم شود.

وی از آمادگی دستگاه متبوع خود در جهت کمک به امر ورزش شهر خبر داد و گفت: ورزش هر چند که تاثیرگذار است اما باید در عرصه ملی و حتی بین‌المللی نیز پیام هم داشته باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: ورزش برای آنکه بتواند یک برند موفق باشد باید دارای پیام و محتوا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از استعدادیابی در جهت تامین نیروی‌های زبده و توانمند مورد نیاز در منطقه به عنوان یک امر مهم نام برد و عنوان کرد: این امر با همراهی و همکاری هیئت‌های ورزشی در سطح منطقه با جدیت و به بهترین شکل ممکن دنبال می‌شود.

نعمت‌زاده با اشاره به بازدید دبیر کارگروه ورزش شورای عالی مناطق آزاد کشور از امکانات ورزشی اداره ورزش و جوانان آبادان اضافه کرد: به گفته دکتر شیری آبادان پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات در سطح جهانی را دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در جهت ارتقای و احیای ورزش منطقه بکوشیم.

https://hoorkhabar.ir/131907کپی شد!
79
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.