“سامد” چگونه ارتباط با مدیران را تسهیل می کند؟

مدیر مرکز سامد خوزستان روند فعالیت در این مرکز را تشریح کرد.

حاجی زاده مدیر مرکز سامد خوزستان اظهار کرد: شماره تماس ۱۱۱ پل ارتباطی مردم با سامانه الکترونیک سامد است و درخواست ها پس از ثبت در سامانه و دریافت کد رهگیری به ادارات ذیربط در سطح استان ارسال و پس از بررسی های صورت گرفته پاسخ مقتضی در سامانه منعکس و طی تماس بعدی به متقاضی ابلاغ میشود.

وی افزود: سامد علاوه بر پاسخگویی به تماس های تلفنی، در جریان سفرهای استانی نامه های سفر را جمع آوری، تلخیص، پالایش و به دستگاه ها ارسال می کند. تنها در سفر اخیر رییس جمهور به استان بیش از ۷۰ هزار تماس تلفنی با خط ۱۱۱برقرار و حدود ۳۳۰ هزار نامه مردمی جمع آوری شد.

حاجی زاده تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به رویکرد استاندار خوزستان، برنامه ملاقات مدیران با مردم استان به عنوان راه حلی جهت تسهیل ارتباطات در نظر گرفته شده و در این مدت مدیران دستگاه هایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، فرماندار، شهردار، شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز، سازمان آموزش و پرورش استان، اداره ورزش و جوانان، دفتر امور اجتماعی استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران در مرکز سامد به صورت حضوری با مردم ملاقات داشته اند.

 

https://hoorkhabar.ir/130805کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.