فرماندار رامهرمز خواستار شد : سرکشی مداوم مسئولان بهداشتی به اماکن عمومی رامهرمز

فرماندار رامهرمز خواستار سرکشی مداوم مسئولان بهداشتی شهرستان از اماکن عمومی به ویژه رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و فروشگاه‌های مواد لبنی شد.

مصطفی سمالی صبح امروز در جلسه شورای سلامت در رامهرمز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که در سلامت یک جامعه مهم و ارزشمند است موضوع بهداشت و توجه به این مهم است و اگر این امر نادیده گرفته شود سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: با توجه به فصل گرما اکثر بیماری‌ها شیوع پیدا می‌کند و مسئولیت مسئولان بهداشتی شهرستان را سنگین‌تر می‌کند که می‌بایست دقت بیشتری به‌کار گیرند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: رعایت اصول و نکات بهداشتی خصوصا بهداشت محیط و فردی می‌تواند ما را در سالم‌تر زندگی کردن در محیط خانواده و اجتماع یاری دهد.

وی همچنین خواستار سرکشی مداوم مسئولان بهداشتی شهرستان از اماکن عمومی به ویژه رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و فروشگاه‌های مواد لبنی شد.

سمالی از مردم خواست ضمن رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و توصیه به دیگران ‌‌نهایت همکاری را در پاکیزگی بهداشت عمومی شهرستان بنمایند تا بتوان جامعه‌ای عاری از بیماری و ناپاکی را برای همگان به ارمغان آورد.

https://hoorkhabar.ir/129527کپی شد!
134
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.