معاون شهردار اهواز عنوان کرد: موضوع هیچ ارتباطی با پروژه زیرگذر خلیج فارس ندارد

معاون عمرانی شهرداری اهواز در خصوص سرریز شدن فاضلاب در محدوده پل پنجم اهواز گفت: این موضوع هیچ‌گونه ارتباطی با عملیات احداث زیرگذر خلیج فارس ندارد و دلیل این اتفاق، خاموش بودن ایستگاه پمپاژ فاضلاب در این ناحیه است.

محمدعلی دوایی فر اظهار کرد: چند روزی است که شاهد سرزیر شدن فاضلاب در محدوده پل پنجم هستیم که با پیگیری ها و بررسی موضوع متوجه شدیم ایستگاه های پمپاژ فاضلاب که باید روشن باشند و فاضلاب را از خطوط فاضلاب پمپاژ کنند، در چند نوبت خاموش بوده اند.

وی ادامه داد: این امر موجب شده که فاضلاب از شبکه خارج نشود و به سطح هدایت و در نهایت سر ریز شود. موضوع توسط همکاران ما در شهرداری اهواز پیگیری شد و عوامل آبفا ادعا کردند ایستگاه های پمپاژ این ناحیه همیشه فعال بوده اند، ولی کارشناسان شهرداری در یک نوبت از ساعت ۲۳ تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد فعالیت این ایستگاه ها را رصد کردند؛ در این مدت ایستگاه پمپاژی که در زیر پل قرار دارد کاملا خاموش بود و همین امر برای سر ریز شدن فاضلاب کافی است.

معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: متاسفانه به دنبال این موضوع، فاضلاب به محل احداث ریزگذر خلیج فارس در این منطقه نیز وارد شده و عملیات را با اخلال مواجه کرده است. عدم بهره برداری صحیح از ایستگاه های پمپاژ عامل سرریز شدن فاضلاب است.

دوایی فر اظهار کرد: در صورتی که این موضوع ادامه پیدا کند و فکری از سوی آبفا برای آن نشود، بی شک از طریق استانداری موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/125147کپی شد!
133
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.