چشم‌انداز ویسی برای استقلا‌ل‌خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید چشم‌اندازمان این است که امسال در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

عبدالله ویسی اظهار کرد: تاکنون تمرینات مان خیلی خوب بوده است و بازیکنان مان با تمام وجود کار کردند و به آن‌چه می‌خواستیم، رسیده‌ایم.

وی گفت: در حال سپری کردن تمرینات بسیار سختی هستیم و بازی های دوستانه ای هم داشته ایم. ما در حال وارد شدن به فاز جدیدی از تمرینات هستیم؛ در این مرحله بازی های دوستانه مان قوی‌تر می شوند و تمرینات مان نیز تقریبا وارد فاز تاکتیکی می شود. ان‌شاالله پس از اردوی ترکیه به هماهنگی کاملی دست پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اردوها و بازی های تدارکاتی پیش رو عنوان کرد: ۱۷ تیرماه با امیدهای سایپا در تهران بازی می‌کنیم و ۱۹ تیرماه نیز با تیم سایپا دیدار دوستانه ای برگزار خواهیم کرد. تیم بیستم تیرماه عازم ترکیه می شود و تا سی‌ام در آن جا اردو می زنیم. در این اردو سه دیدار تدارکاتی با تیم هایی که در کمپ هستند که اروپایی یا تیم های ترکیه ای هستند،‏ انجام می دهیم. پس از آن هم به تهران برمی گردیم و سوم مردادماه یک بازی تدارکاتی با سپاهان خواهیم داشت و پس از آن آماده مسابقات لیگ می شویم.

وی در ادامه درباره روند یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: از نظر جذب بازیکن بسیار خوب کار کردیم و تقریبا به آن چه می‌خواستیم، رسیدیم. باشگاه نیز همکاری کرد تا آن نفراتی را که می‌خواهیم جذب کنیم. یارگیری طبق آن چه من می‌خواستم، پیش رفت و در تمام پست هایی که بازیکن از دست داده بودیم، نفراتی را جذب کردیم.

ویسی با اشاره به میانگین سنی تیمش که ۲۴ سال و یک ماه است‏، درباره اقدام این باشگاه در جهت کاهش میانگین سنی تیم، عنوان کرد:  سال گذشته ما تیم را به صورتی بستیم که تیم در لیگ بماند و بازیکنان کمک کردند و این اتفاق افتاد اما برای امسال یک تیم جوان‌تر و دونده تر می خواستیم که به همین صورت هم شد.

وی با بیان این که چشم‌انداز ما این است که امسال تیم مان در نیمه بالای جدول باشد، گفت: ما می خواهیم رتبه مان تک رقمی باشد و در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و تمام تلاش‌مان‏، رسیدن به این مهم است.

https://hoorkhabar.ir/118193کپی شد!
141
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.