دعوت شناگر نابینای زیدونی به مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت زیدون از دعوت شناگر نابینای زیدونی به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

امید علی‌‌نژاد اظهار کرد: ورزشکاران نابینای دعوت شده به تیم ملی در صورت نشان دادن توانایی‌‌های خود در سال آینده به همراه تیم ملی کشور در مسابقات کشوری و جهانی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نعمت سوری شناگر نابینای زیدونی، هفت سال است  در رشته‌‌های کرال سینه، ۵۰ و یک‌صد متر قورباغه و ۵۰ متر کرال سینه مشغول به فعالیت بوده و موفق به کسب مدال‌‌های گوناگون شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت زیدون گفت: برای بخش محروم سردشت زیدون باعث افتخار است که فردی با این ویژگی بتواند با وجود محرومیت از امکانات به ‌ویژه که برای برخورداری از استخر شنا مجبور است روزانه یک‌صد کیلومتر به شهر همجوار را بپیماید افتخارآفرینی کند.

وی اضافه کرد: رشته ورزشی شنا برای ورزشکاران نابینا و کم ‌بینا به عنوان یکی از بهترین ورزش‌‌ها شناخته شده است و این شناگران توانایی این را دارند که با عملکردی خوب در این رقابت‌‌ها به عضویت تیم ملی جوانان درآیند.

علی‌نژاد ادامه داد: نعمت سوری، در هفته، چهار روز در استخر شنای شهرستان بهبهان که ۴۵ کیلومتر با شهر سردشت فاصله دارد مجبور به تمرین است.

وی در پایان از مسئولان خواست به ورزش مناطق محرومی همچون سردشت زیدون توجه بیشتری کنند و با فراهم کردن نیازهای ورزشی این منطقه، سبب اعتلای بیشتر ورزش خوزستان و کشور شوند.

https://hoorkhabar.ir/107609کپی شد!
169
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.