تیم فوتسال حفاری به فعالیت خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: طبق جلسه ای که روز گذشته داشتیم قرار شد که تیم فوتسال باشگاه در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند.

 

علیرضا مرادحاجتی اظهار کرد: طبق جلسه ای که بعد از ظهر روز گذشته داشتیم، قرار شد که تیم با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال در لیگ برتر کشور شرکت کند، ضمن این‌که قرار شد که برنامه‌ریزی‌های لازم برای دریافت مجوز احداث سالن فوتسال باشگاه نیز در اسرع وقت انجام شود.

وی با بیان این‌که هدایت تیم مانند سال گذشته بر عهده ناظم‌الشریعه است، گفت: شب گذشته با وی صحبت کردم و قرار شد که او نفرات و برنامه‌هایش را تا این هفته به ما بدهد تا هر چه سریع‌تر تمرینات‌مان را آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری درباره هدفشان از حضور در لیگ برتر کشور، عنوان کرد: هدف ما از ورزش در وهله اول سالم‌سازی جامعه است. ما می خواهیم جوانان را به صحنه ورزش بیاوریم. دیگر هدف ما این است که ملی‌حفاری در صف ورزش کشور حضور داشته باشد و سهمی در ورزش داشته باشیم.

وی با بیان این‌که برای روی سکو رفتن نیز تلاش خواهیم کرد، گفت: ما نمی‌خواهیم به هر قیمتی روی سکو برویم ولی در کنار سایر اهداف‌مان، برای بودن روی سکو نیز تلاش می‌کنیم. هدف ما در ورزش، اخلاق و ارائه بازی‌های زیبا است.

مرادحاجتی بیان کرد: به هر حال سعی من این است که امسال از جوانان مان بیشتر استفاده کنیم و از تمام کسانی که هوادار حفاری هستند می‌خواهیم این جوانان را حمایت کنند تا سال آینده دست مان پر باشد و حرفی برای گفتن داشته باشیم. هدفی که دنبال می‌کنیم سالم‌سازی و بها دادن به جوانان است.

به گزارش ایسنا، باشگاه ملی‌حفاری پس از پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان تصمیم گرفت تا از حضور در فصل آینده این رقابت‌ها انصراف دهد و در لیگ دسته یک کشور تیم‌داری کند اما پس از کش و قوس‌های فراوان، مسوولان این باشگاه سرانجام تصمیم به ادامه فعالیت خود در لیگ برتر کشور گرفتند.

https://hoorkhabar.ir/105371کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.