درخشش شناگران کم‌بینا و نابینای خوزستانی در کشور

شناگران خوزستانی در دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کم بینایان و نابینایان کشور ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

 

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان اظهار کرد: این مسابقات از چهارم تیرماه به مدت سه روز در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: خوزستان در بخش جوانان با کسب شش مدال طلا و دو نقره نایب‌قهرمان شد و در بخش بزرگسالان هم با کسب پنج مدال برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان خوزستان گفت: در بخش جوانان محمد حزباوی در ماده های ۵۰ متر قورباغه، ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر پروانه، ۵۰ متر کرال پشت، ۶۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر آزاد به نشان طلا رسید و در ماده های ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر آزاد نایب قهرمان شد.

وی به بخش بزرگسالان اشاره و عنوان کرد: امین گل‌مهمدی در ماده‌های ۵۰ متر قورباغه، ۵۰ متر کرال پشت و ۶۰ متر کرال پشت و مهدی ثعالبی در ماده های ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر قورباغه به نشان برنز دست یافتند.

حمادی در پایان گفت: در بخش جوانان با توجه به سرمایه‌گذاری که داشتیم، عملکردمان خیلی خوبی بود و این در حالی است که در گذشته مقامی در این رده سنی کسب نکرده بودیم و در بخش بزرگسالان نیز پیشرفتی نداشتیم.

https://hoorkhabar.ir/103278کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.