خوزستان را از وجود سردار امنیت محروم نکنید

هورنیوز – متاسفانه در استان فراموش شده ی خوزستان، البته در عمل نه در شعار بعضا تصمیم هایی در حیات خلوت های سیاسی گرفته می شد که از همین روی قطار توسعه استان به کندی حرکت کرده است. در حقیقت به هر مقوله ای که اشاره کنیم، می بینیم به خطه خوز نامهربانی شده است!

 

سردار رادان عزیز! در سال ۹۷ در جمع هزار نفری مردم و با حضور برخی نمایندگان خوزستان عرض کردم: مدیر عامل وقت نیشکر را جابه جا نکنید؛ اما او در شرایطی جابه جا شد که در فصل آبیاری مزارع نیشکر، آب به موقع به مزارع نرسید و با وقوع خشکسالی ۱۵۰۰میلیارد تومان زیان به مزارع وارد شد که با تلاش مدیریت فعلی آن معضل پس از ۵ سال سامان یافت.

 

امروز نیز عرض می کنم: امنیت امنیت خوزستان مرهون مدیریت فرمانده صادق و تلاشگری است که با شناخت چند دهه از استان توانست این مهم را برای این خطه به ارمغان آورد.

 

با جابه جایی ایشان چه بسا مشکل های این استان مضاعف شود و عزیزانی همچون جناب عالی (سردار رادان) که دغدغه امنیت را اولویت امور قرار داده اید با چالش مواجه کند.

 

از سوی دیگر، استاندار و نماینده ولی فقیه و همیشه پای کار خوزستان، در شرایطی که استان نیاز به تلاش و همدلی و هم افزایی دارد لازم است با یک خرد جمعی، حمایت خود را از سردار امنیت در اولویت قرار دهند.

 

البته از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گله نمی کنیم که چرا نسبت به اجرای مصوبه قانونی برای حمایت از تیم های نفتی استان در مجلس کم توجه بودند. دو تیمی که یکی تنزل کرد و دیگری سقوط به دسته یک!

 

به هر روی، اگرچه نمایندگان مردم خوزستان در مجلس از مقوله ورزش غافل شدند؛ اما انتظار می رود با حمایت از سردار مخلص و جان بر کف امنیت(سید محمد صالحی) ان شاالله روز به روز شاهد توسعه همه جانبه خوزستان باشیم.

 

ایمان سعیدی

https://hoorkhabar.ir/712550کپی شد!
101