عدالت در انتظار گزارش کارشناسان سازمان بازرسی خوزستان

هورنیوز – به گمانم بیش از یکسال پیش بود گروهی بعنوان بازرس از سوی سازمان بازرسی خوزستان چند روزی در شهرداری مسجدسلیمان مستقر شدند، و اصطلاحا خیمه زده بودند. اخبار حضور گرم آنها نقل گفتگوهای کوچه و خیابانها شده بود و گه گاهی هم از زبان برخی مسئولان اشاره ای به حضور این کارشناس جهت دلگرمی بخشیدن به مردم خسته و رنجور این سرزمین هزار و اندی شهید داده میشد، مردمی که در طول این سالها خیلی از کم وکاستی را بجان خریده بودند، مردمی که بواسطه به کرسی تکیه زدن بعضا افراد غیر متعهد بر کرسی های خدمت در دیارشان روز به روز شاید فاصله گرفتن از عمران و آبادانی بودند. علی رغم اینکه گاها خبر از تخصیص اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت هابه شهرستان بودند‌.

 

آری بازرسان آمده بودند تا مدارک و گزارشات مربوط به دخل و خرج شهرداری این شهرستان را طی یکسال و اندی گذشته و خصوصا سرپرستی برخی شهرداران را از نگاه تیز بین خود بگذرانند. از آن روز تاکنون مطالبه گران، مردم انقلابی و شهید پرور این شهرستان منتظر و چشم به راه نتیجه این بررسی هستند. خصوصا در زمان دولت فساد ستیز جناب رئیسی و ریاست انقلابی قوه قضائیه جناب اژه ای انتظار سرعت بخشیدن به روال رسیدگی ها و گزارشات و شکایت در خصوص حیف و میل بیت المال است.

 

تا کنون که اینچنین بوده است که کارشناسان خبره این سازمان اگر حیف و میلی شده باشد و در مسیر دلخواه و هدف مندی پول پاشی شده باشد و یا اگر ساخت و پاختی در مزایده و مناقصات شده باشد و همچنین نقض پیمانهایی صورت گرفته باشد و خرید های صوری انجام شده باشد در کمتر جایی از کشور از چشمان این جویندگان حقیقت باز مانده است.

 

همیشه و همواره سازمان بازرسی یکی از نقاط و محل های رجوع، شکایت و مراجعه مردم بوده است. به امید روزهای خوب به امید جاری شدن عدالت علوی در همه جای ایران اسلامی، منتظر شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی هستیم.

 

یادتان باشد مردم هر کم و کسری را به جان می خرند ولی آنچه مردم را رنجور، نگران و نا امید می کند بی عدالتی است.

 

یک شهروند مسجدسلیمانی

https://hoorkhabar.ir/712156کپی شد!
111
۲
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • ناظر امین نماینده مجلس و شورای شهر با رای خود مردم انتخاب میشن، نگارندگان این متون هم گزارشی از سابقه عملکردشان در موقع خرید و فروش رای مردم بی بضاعت و نقد و انتقاداتشون بفرمایند ببینیم آیا این نوشته ها ناشی از نرسیدن سهمشون نباشه!
    • علی بهمن سلام چنانچه مستندا ارسال شود منعکس می کنیم.
منتشر شده۲