پروژه‌ های مهم شهرداری‌ ها بعضا در قالب طرح مولدسازی انجام پذیرد

هورنیوز – علی اکبر حسینی‌ محراب شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای خوزستان اظهار کرد: طرح مولدسازی فرصت بسیار خوبی است که با فروش املاک بدون استفاده پروژه های مهم استان را تکمیل کرد.

 

وی افزود: اعضای شوراها با همدلی و مشارکت می توانند بسیاری از مشکلات در شهرها و روستاهای استان را برطرف کنند.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: مردم با یک امیدی اعضای شوراها را انتخاب کرده اند و باید از این اعتماد برای خدمت هر چه بیشتر به مردم استفاده کنند، اعضای شوراها در چهار سالی که در این مقام هستند باید به اعتمادی که مردم به آن ها کرده با کار درست پاسخ دهند.

 

حسینی‌ محراب عنوان کرد: نباید تنها به اعتبار استانی تکیه کرد، از راه های مختلف می توان برای حل مشکلات اعتبار وارد استان کرد.

 

وی گفت: به عنوان مثال، اعتباری بالغ بر ۱۸۰ هزار میلیارد ریال خارج از بودجه استان وارد خوزستان شد و یا مبلغ ۲۵۰ هزار میلیارد ریال از حق سهم دولت در نیشکر به خوزستان اختصاص یافته است، این اعتبارات خارج از اعتبار استانی وارد خوزستان شده که با یک برنامه ریزی مناسب می توان بسیاری از مشکلات خوزستان را حل کرد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه از شکل های مختلف می توان برای استان تامین مالی کرد، افزود: مدیران و مسئولان دلسوزانه برای حل مشکلات مردم و استان کار و فعالیت کنند.

https://hoorkhabar.ir/712154کپی شد!
33