تجلیل از کارگران نمونه کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان – مسجدسلیمان

هورنیوز – بنا به گزارش روابط عمومی کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان، از آنجا که ۱۱ اردیبهشت ماه در تقویم ملی کشورمان بنام روز ملی کارگر به ثبت رسیده است و این روز فرصت مناسبی است جهت به تصویر کشیدن قدر و منزلت و جایگاه کار و کارگر، لذا در همین راستا کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است طی برنامه ای از کارگران نمونه در بخش های مختلف با اهدا لوح و تقدیم هدایای نقدی تجلیل و قدردانی بعمل و این روز گرامی داشته شد.

 

مهندس مهدی سرخان پور مدیر عامل کارخانه با حضور در جمع کارگران کارخانه عنوان نمود: ۱۱ اردیبهشت در سراسر جهان بعنوان روز کارگر شناخته شده است. بزرگداشت و برجسته شدن این روز در کشور ما هم یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی در ادامه گفت: در بنیاد مستضعفان با اعمال سیاست های مختلف خصوصا از زمان مدیریت جناب مهندس فتاح بگونه ای تلاش و برنامه ریزی شده است که در مسائلی همچون پرداخت حقوق، حق بیمه پرسنل، بیمه تکمیلی، بهداشت و درمان و امنیت شغلی، کارگر دغدغه کمتری را داشته باشد. و در طول سال به مناسب های ملی و مذهبی با درنظر گرفتن سبدهای معیشتی و پرداخت های نقدی تا حدودی در جهت تقویت رفاه اجتماعی و اقتصادی قشر کارگر اقدامات خوبی صورت میگیرد.

این مقام مسئول اشاره ای هم به سیاست های تشویقی فرزند آوری در جهت لبیک به فرامین رهبری داشتند: که در این خصوص می توان قابل توجه است بابت تولد فرزند اول و دوم ۲۵ میلیون و فرزند سوم به بعد ۳۰ میلیون و از بدو تولد تا دوسالگی هر سه ماه ۵ میلیون و همچنین زمان بارداری به همسر کارگران ۱۵ میلیون و در صورت ازدواج ۳۰میلیون پرداخت میشود.

سرخان پور در پایان گفتگو و نشست صمیمی خود با کارگران و کارمندان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات و تلاش هایی که در جهت رشد تولید صورت گرفته است از کلیه پرسنل خواست در سال جدید در مسیر شکوفایی و تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است باید درکنار هم و با یک توان مضاعف گام های بزرگتری برداریم، ایشان همچنین اعلام نمودند نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۷۳ درصد افزایش تولید داشته ایم و این روند و اتفاق باید استمرار داشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/712140کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.