بازگشت مدیر انقلابی و جهادی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز

هورنیوز – طی حکمی حجت‌الاسلام فائز فائزی به ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز منصوب شد. وی از شهریور ۱۳۹۰، پس از تخریب حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی تا سال ۱۳۹۴ ریاست اداره اوقاف اهواز را عهده دار بود که عمده فعالیت عمرانی پروژه مذکور در زمان مسئول او انجام شد و پس از وی نزدیک به هفت سال مسائل عمرانی حرم بصورت تعطیل یا نیمه تعطیل بوده است.

 

مسئول بازرسی، معاونت عمرانی و بهره وری اقتصادی و معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، ریاست ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های دزفول، خرمشهر و شادگان، ریاست اداره قرآنی اوقاف استان و دبیر اجرایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به میزبانی خوزستان دیگر مسئولیت های وی تا کنون بوده اند.

 

با توجه به سوابق و توانمندی های این مقام مسئول امیدها به ساماندهی حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی و اتمام این پروژه نیز دو چندان شده است.  لازم به توضیح است حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی یکی از بقاع متبرکه شاخص استان خوزستان است که ارادتمندان زیادی از سراسر ایران و کشورهای خارجی برای زیارت ایشان به اهواز سفر می کنند و طولانی شدن پروژه مذکور موجب ناراحتی و آزردگی ارادتمندان و علاقه مندان به ایشان شده است که تغییر ریاست اداره اوقاف اهواز نیز در همین راستا قرار دارد.

 

گفتنی است پیش از این حجه الاسلام فرهادی نژاد ریاست اداره مذکور را بر عهده داشت.

https://hoorkhabar.ir/712091کپی شد!
268
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.