اطلاع رسانی صحیح اقدامات انجام شده به مردم الزام دارد

هورنیوز – مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در همایش مدیران فرودگاههای عامل حج، اظهار کرد: فرودگاهها در عملیات اعزام و پذیرش ۲۳۰ هزار زائر اربعین در سال گذشته با موفقیت عمل کردند که این اتفاق به همت و تلاش دست اندرکاران صنعت هوایی صورت گرفت.

 

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، از چهل سال گذشته با اعمال تحریم های ناجوانمردانه قصد زمین گیر کردن صنعت هوایی ایران را داشتند که روحیه خودباوری ایرانیان، آرزوی آنان را نقش بر آب کرده است.

 

وی با بیان اینکه با تلاش مدیران هوانوردی اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است، گفت: امیدواریم همانطور که بازسازی ناوگان که با وجود تحریم ها در یک سال و نیم گذشته صورت گرفت، عملیات حج تمتع نیز با موفقیت انجام شود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صنعت هوایی باعث رشد و توسعه کشور خواهد شد و مسیر را برای توسعه و آبادانی کشور هموارتر می کند.

 

گفتنی است؛ نخستین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی در سال ۱۴۰۲ با محوریت حج و با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، رئیس دادسرای ویژه فرودگاه مهرآباد، مدیرکل دفتر نمایندگی واجا در هواپیمایی، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل ستادی و فرودگاهی برگزار شد

https://hoorkhabar.ir/712073کپی شد!
63