بی سلیقگی یا عدم شناخت معاونت اقتصادی استانداری خوزستان از ظرفیتهای اقتصادی بخش خصوصی استان 

هورنیوز – سفر رئیس جمهور به خوزستان مهمترین خبر این هفته در استان بود که فرصت مغتنمی برای انعکاس خواسته ها و مشکلات این دیار است. در این میان معاونت اقتصادی استانداری خوزستان به عنوان محور اقتصادی دولت در استان، در یک تصمیم بنظر غیر کارشناسی که علت آن مشخص نیست دعوتی از کانون و انجمن های صنفی کارفرمایی استان جهت حضور در نشست فعالان اقتصادی استان با رئیس جمهور به عمل نیاورد.

 

این کج سلیقگی را می توان بی توجهی محض به بخش واقعی خصوصی خوزستان دانست که علی‌رغم همه مشکلات، همچنان به فعالیت خود در استان پر تلاطم خوزستان ادامه داده اند و رنج و مشقت در تولید در این استان را به مهاجرت ترجیح داده اند.

اگر معاون اقتصادی استانداری از بزرگی و اهمیت انجمن های صنفی در استان مهم خوزستان بی خبر است، جهت یادآوری باید گفت حدود ۱۰۰ انجمن صنفی کارفرمایی در حوزه های مختلف اقتصادی استان وجود دارد که در شرایط سخت اقتصادی رنج کارآفرینی در استان را پذیرفته اند و در شرایطی که هر کدام از آنها در گوشه ای از پهنه اقتصادی استان تجربیات با ارزشی به دست آورده اند و انتقال و انعکاس آن به گوش دولت محترم که نشان داده است توجه ویژه ای به خوزستان دارد، می تواند مشکلات متعددی را برطرف نمایند.

 

همانگونه که ریاست جمهوری اعلام نموده برای حل چالش های خوزستان عزم جدی دارد پسندیده تر نبود برای انعکاس صدای فعالان صنفی، به جای حرکت بر خلاف مسیر دولت، در حل مشکلات استان کمک شود؟

 

امید است استاندار خوزستان که توجه ویژه ای به تشکلات صنفی دارند به این مسئله مهم ورود نمایند و برای کمک هرچه بیشتر به شرایط اقتصادی استان که بخش قابل توجهی از بار آن بر دوش بخش خصوصی است فضایی را برای انعکاس صدای فعالان صنفی و نمایندگان واقعی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور فراهم آورند.

https://hoorkhabar.ir/712059کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.