بازداشت مطالبه گران سلامت با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز!

بر اساس گزارش رسیده به هورنیوز، امروز پنج شنبه ۷ اردیبهشت همزمان با حضور رئیس جمهور و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در استان خوزستان، مقامات دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هدف جلوگیری از انتقال دغدغه ها و مطالبات به حق کادر سلامت اقدام به شکایت و فراهم کردن مقدمات بازداشت مطالبه گران حوزه سلامت نموده اند.

 

در همین راستا امروز بهرام علی بخشی پرستار مطالبه گر بیمارستان ابوذر بعد از تماس مسئول حقوقی بیمارستان ابوذر و در حالی که از شب گذشته مشغول خدمت در بیمارستان بوده بعد از حضور در دفتر حقوقی بیمارستان، بازداشت و روانه پلیس فتا شده است.

 

رفتار عجیب رییس و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز که مشخصا خلاف شعارهای دولت سیزدهم است و تلاش این افراد برای سرکوب صدای مطالبه گران بوده هیچگاه از حافظه تاریخی کادر بهداشت و درمان استان خوزستان پاک نمیشود.

 

گفتنی است مطالبه گران سلامت در استان خوزستان در مدت اخیر انتقاداتی به عدم پرداخت حق و حقوق کادر درمان، شیوه ناقص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و … را مطرح نموده اند که بجای تغییر و اصلاح رفتار مسئولین متاسفانه شاهد بازداشت و هتک حرمت پرستاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستیم.

 

این رسانه منتظر پاسخ مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص گزارش فوق می ماند.

https://hoorkhabar.ir/711971کپی شد!
169
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.