خوزستان قطب رسانه ای جنوب غرب کشور

هورنیوز – سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان اظهار داشت: خوزستان با ظرفیت های عظیم رسانه ای در حوزه مکتوب و برخط به عنوان قطب رسانه ای جنوب غرب کشور می باشد وباید از این ظرفیت رسانه ای در جهت آگاهی بخشی و امیدآفرینی نهایتت استفاده را نمود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با اشاره به جنگ روایت ها که در شرایط فعلی وجود دارد رسانه می تواند با روایت اول و صحیح نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمن در روایت سازی دروغ دشمن در مقابله با سیاه نمایی ها داشته باشد.

 

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف دشمن در این جنگها، ایجاد ابهام در ذهن مردم است و ما به عنوان فعالان عرصه اطلاع رسانی باید آمادگی کامل داشته باشیم و با جنگ شناختی دشمن با تولید اخبار امید آفرین، مقابله کنیم.

 

بهمئی در ادامه به دستاورد های دولت پرداخت و اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت و از رسانه های استان دعوت می شود که با تمام ظرفیت ها، حضور دولت در استان خوزستان را پوشش خبری دهند.

 

استان خوزستان به عنوان قطب رسانه ای می تواند یک الگوی رسانه ای بسیار خوبی در تولید اخبار مهم استان و کشور باشد و با جریان سازی رسانه ای مثبت و امید بخش نقش مهمی را در اختصاص اعتبارات دولت به استان داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/711946کپی شد!
119