آب ذخیره شده در سدهای خوزستان رضایت‌ بخش است

هورنیوز – نشست روسای ستادی ادارات صنعت، معدن و تجارت خوزستان و همچنین برخی تشکل‌های بخش خصوصی با حضور علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

 

استاندار خوزستان در این نشست اظهار کرد: رییس جمهور در دولت سیزدهم تا کنون هفت بار به خوزستان سفر کرده است که نشان دهنده اهمیت خوزستان برای وی است.

 

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهور از جمله رویدادهای مهم استان خوزستان است، عنوان کرد: فعالان بخش خصوصی می‌توانند با ارائه راهکارها و پیشنهاداتی کاربردی به توسعه هر چه بیشتر خوزستان کمک کنند.

 

حسینی‌محراب با اشاره به اینکه دولت، بازار و ملت باید در کنار هم کار کنند تا مشکلات رفع شوند، خاطرنشان کرد: اگر این همکاری مستحکم‌تر شود، مشکلات بازار کمتر خواهد شد.

 

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود به بارندگی‌های خوب استان به‌ویژه در هفته‌های اخیر نیز گریزی زد و در همین ارتباط گفت: حجم آب ذخیره شده پشت سد دز و همچنین سدهای زنجیره‌ای کارون رضایت‌بخش است.

 

وی آب ذخیره پشت سد دز را ۲ میلیارد و ۵۰۰ مترمکعب اعلام کرد و افزود: با این میزان آب ذخیره شده پشت سدهای استان، کشت تابستان و پاییز امسال با چالش کمتری همراه است.

 

حسینی‌ محراب همچنین چشم‌انداز تعریف شده در بخش کشاورزی خوزستان را یادآور شد و بیان کرد: در قالب یک برنامه سه ساله تلاش می‌شود که صنایع پایین دستی بخش کشاورزی استان رشد بیشتری یابند تا علاوه بر اشتغالزایی، خام‌فروشی نیز کاهش یابد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود اجرایی شدن کامل طرح‌های مربوط به دولت الکترونیک در استان خوزستان را خواستار شد و نکاتی را در این ارتباط بیان کرد.

 

استاندار خوزستان گفت: در صورت تکمیل سامانه‌های الکترونیک، ارتباط حضوری ارباب رجوع در ادارات کمتر خواهد شد و فرآیندها با شفافیت و سرعت عمل بیشتری انجام می‌شود.

 

فارس

https://hoorkhabar.ir/711894کپی شد!
82