اداره کل صمت خوزستان پیشتاز در ایجاد اشتغال

 هورنیوز – حمید رضا فلاح مدیر کل صمت خوزستان اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۱۹ پروانه بهره برداری دارای اعتبار در خوزستان وجود دارد که زمینه ساز اشتغال در استان بوده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به تفکیک در بخش صنایع کوچک یکهزار و ۸۹۷ پروانه با سرمایه گذاری ۴۴ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال صادر شده و ۲۳ هزار و ۸۹۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. در بخش صنایع متوسط نیز ۱۳۸ پروانه با سرمایه ۴۵ هزار و ۳۸ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ هزار و ۹۴۴نفر صادر شده است. در قسمت  صنایع بزرگ نیز ۸۴ پروانه با ۸۸۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۵۶ هزار و ۶۹۵ نفر صادر گردیده است.

 

وی گفت: خوزستان به عنوان یک استان صنعتی ظرفیت زیادی در ایجاد اشتغال دارد و تلاش داریم تا با فراهم سازی شرایط سرمایه گذاری زمینه برای ایجاد اشتغال در خوزستان آسان تر شود.

 

مدیر کل صمت خوزستان افزود: در سال ۹۹، ۲۱۱ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۶۰۲ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال صادر شد. این میزان پروانه باعث ایجاد چهار هزار و ۵۳۱ اشتغال در استان شده است.

 

فلاح اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۹۵ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۸۲ هزا و ۹۷۳ میلیارد ریال از سوی این اداره کل صادر شد که، باعث اشتغالزایی پنج هزار و ۹۰ نفر شد. همچنین در سال گذشته نیز ۱۶۹ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۷۵ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال صادر شد که باعث ایجاد پنج هزار و ۶۸۳ اشتغال شده است.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: یکی از اهداف صدور پروانه ایجاد اشتغال بیشتر در استان است که با هدفگذاری و برنامه ریزی که انجام گرفت این مهم حاصل شده است. از اهداف این اداره کل توسعه اشتغال و تولید در استان است و تلاش شده تا بستر برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

https://hoorkhabar.ir/711801کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.