یک هزار میلیارد دیگر از جرایم آلایندگی استان وصول شد

هورنیوز – فرشید علاسوند مدیر کل امور مالیاتی استان اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌هایی که اداره کل امور مالیاتی با مقام عالی وزارت اقتصاد و پیگیری دکتر منظور موفق شدیم ۲ هزار میلیارد تومان از جرایم آلایندگی چهار شرکت نفتی را به صورت علی الحساب وصول کنیم.

 

وی افزود: طبق صحبت‌های مجدد بنا شد یک هزار میلیارد دیگر نیز از جرایم آلایندگی به شکل علی الحساب به استان داده شود تا انشاله در پایان فروردین و عید فطر که مردم خوزستان نگاه ویژه‌ای به آن دارند این پول هر چه سریعتر در اختیار کارکنان شهرداری ها قرار دهیم تا هزینه های جاری زندگی خود را تامین کنند و انشالله به استقبال عید بروند.

 

مدیر کل امور مالیاتی استان در ادامه با بیان این که در قانون بودجه سهم درآمدهای مالیاتی حدودا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها، مکاتبات و همکاری‌هایی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با مجموعه‌های بالادستی صورت گرفت موفق شدیم صرفا برای سال جاری ۲۴ درصد سهمیه استان خوزستان را در بخش مالیات افزایش دهیم که نوید خوبی برای صاحبان صنعت، فعالان اقتصادی و مشاغل است و سال ۱۴۰۲ برای آنها یک بهشت مالیاتی است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: به همین میزان که اداره کل امور مالیاتی استان به دنبال ایجاد بهشت مالیاتی برای صاحبان صنعت و فعالان اقتصادی است به همان میزان نیز با کسانی که در زمینه پولشویی و فرار مالیاتی فعالیت دارند و موجب فساد اقتصادی و اخلال در امنیت اقتصادی هستند‌ پیگیری و رصد می‌شوند، مالیات به حق مطالبه می‌شود تا انشالله این پول‌ها تحقق یابد و درآمدهای شهرداری ها را بدهند.

 

علاسوند در پایان با بیان اینکه مالیات یک مقوله ملی است و ضرورت دارد که همه ادارات و بخش‌ها به صورت یکپارچه در تحقق درآمد مالیاتی با اداه کل امور مالیاتی هماهنگی و همکاری داشته باشند توضیح داد: همه بخش ها باید هر جا اطلاعاتی در این خصوص وجود دارد در اختیار ما قرار دهند تا ما به موقع به دنبال مفاسد اقتصادی برویم. برای این منظور از طریق سامانه ۱۵۲۶ این آمادگی را داریم تا هرکسی اطلاعاتی در مورد تخلف اقتصادی که به اداره امور مالیاتی مربوط است را به ما منتقل کند تا بازرس‌های ما به آنجا مراجعه کنند.

https://hoorkhabar.ir/711695کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.