لزوم ارتباط بیشتر مسئولان با رسانه‌ها/ ضرورت برخورداری کارشناسان و مدیران دستگاه ها از سواد رسانه ای روز

هورنیوز – سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان، امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه در شورای اطلاع رسانی خوزستان، اظهارکرد: متولیان که مسئولیت خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند نباید دچار یاس و ناامیدی باشند بلکه باید همواره با انگیزه و تلاش در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

 

وی افزود: شبکه های معاند با منابع مالی که هزینه می کنند به دنبال سیاه نمایی علیه ایران هستند لذا ما باید خدمات نظام جمهوری اسلامی و اتفاقات بسیار خوبی که در کشور رقم زده می شود را به گوش مردم برسانیم.

 

جانشین فرمانده سپاه خوزستان گفت: امروز دشمن افرادی را استخدام و سازماندهی کرده که کارشان القاء یاس و ناامیدی در کشورهای اسلامی بخصوص ایران است. جنگ امروز ما جنگ رسانه ای است به همین دلیل مدیر ما باید حداکثر استفاده را با امکانات موجود استان داشته باشد.

 

وی افزود: در حوزه آبفا و خصوصا بحث فاضلاب اهواز کارهای بزرگی انجام شده اما اقدام های انجام شده کمتر دیده می شود؛ همچنین شرکت توزیع برق استان امروز برق را با تلاش بسیار زیادی به روستاها برده اما این عملکرد کمتر دیده شده است.

 

باقری گفت: استان خوزستان بیشترین تعداد رسانه های کشور را دارد که می طلبد در بخش های مختلف از این ظرفیت استفاده شود؛ انتظار می رود که شورای اطلاع رسانی، خدمات تمام دستگاه ها در دولت سیزدهم را جمع آوری و به گوش مردم برساند.

 

وی افزود: استان در مدیریت فضای مجازی ضعف دارد در حالی که امروز یکی از اهرم های کار رسانه ای، فضای مجازی است و می تواند خیلی کارساز باشد.

 

ضرورت برخورداری کارشناسان و مدیران دستگاه ها از سواد رسانه ای روز

در ادامه عبدالله افراز شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت برخورداری کارشناسان و مدیران استان از سواد رسانه ای روز تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، داشتن سواد رسانه ای برای مدیران در فضای امروز جامعه اهمیت زیادی دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی حق ندارد که دستاوردهای دولت در استان را به صورت غیرواقعی ارائه کند افزود: همواره باید با مردم صادق باشیم و هرجا عملکردها ضعیف بوده، دلایل آن را نیز مطرح کنیم.

 

شهاوند با بیان اینکه سرویس اطلاعاتی دشمن در حال رصد وضعیت خوزستان هستند گفت: از آنجا که خوزستان دارای ظرفیت های بی شماری بوده، طبیعی است که با تهدیدهای بیرونی روبرو باشد به همین دلیل باید مراقب بود و فرصت سوء استفاده را به دشمن ندهیم.

 

وی در پایان افزود: از مسئولان استان انتظار داریم که تعامل خوبی با رسانه ها داشته و در انعکاس اخبار نهایت همکاری را داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/711651کپی شد!
110
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.