تلاش بیشتر دستگاه های خدماتی استان جهت رفع شکایات مردمی

هورنیوز – علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: مدیران استان باید به صورت انقلابی عمل کنند و همواره در صحنه خدمت رسانی به مردم باشند و مشکلات را از نزدیک رصد و برای حل آن‌ها تلاش کنند.

 

این مقام مسئول افزود: براساس بررسی‌های انجام‌شده عمده نارضایتی و ناراحتی مردم در خوزستان در بخش های آب و فاضلاب، آب شرب، خدمات شهرداری‌ها، مسکن، تسهیلات بانکی و حمل و نقل است که باید برای بهبود شرایط در این بخش ها اقدامات مهم و فوری انجام شود.

 

حسینی محراب اظهار داشت: خوزستان باید در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جلودار و میدان‌دار کشور باشد، هر کس که مانع اجرای این طرح باشد باید از میدان کار بیرون شود ، همه مدیران استان باید جلودار این طرح باشند تا شاهد تسریع در روند اجرای نهضت مسکن در استان باشیم.

 

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن در استان باید به عنوان یک پروژه صد درصد بدون اشکال اجرایی شود و نباید اجازه دهیم انباشت عدم تصمیم‌گیری‌ها باعث شود تا چنین طرحی برای مردم محقق نشود.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها و جوانان بحث مسکن است، گفت: این دغدغه باعث شده تا سن ازدواج بالا رود، باید تلاش شود تا این دغدعه مرتفع گردد. طرح نهضت ملی مسکن توسط مجلس در دولت سیزدهم به تصویب رسید و در این طرح تاکنون ۲۸ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

https://hoorkhabar.ir/711627کپی شد!
128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.