استان بی مرغ با مدیر پروازی تنظیم بازار!

هورنیوز – طی روزهای اخیر شاهد صف‌های طولانی مردم شهرهای مختلف خوزستان در شرایط مجدد شیوع بالای ویروس کرونا برای خرید گوشت و مرغ هستیم، موضوعی که موجب انتقاد شدید مردم از مسئولان و مخصوصا مدیر جهاد کشاورزی استان شده است.

 

در همین زمینه روزنامه نسیم خوزستان نوشت: با توجه به کمبود مرغ کشتار روز در بازارهای اهواز و برخی از شهرهای استان، طی یک سال گذشته شاهد شکل گیری صف های طولانی شهروندان برای خرید مرغ منجمد با نرخ مصوب در محلات مختلف شهر هستیم که علاوه بر صرف وقت موجب نادیده انگاشتن کرامت مردم در ماه مبارک رمضان شده است.

 

همچنین افزایش قیمت گوشت قرمز نیز سبب شده که قشر متوسط و ضعیف جامعه به جای مصرف گوشت قرمز به خرید مرغ روی آورند و در اکثر مناطق اهواز به دلیل وجود محلات حاشیه ای و قشر ضعیف، مردم برای تامین مرغ دچار مشکل شده اند، به طوری که مجبورند ساعت‌ها در صف‌های طولانی برای تهیه مرغ منتظر بمانند.

 

بسیاری از شهروندان و رسانه ها سوء مدیریت و عدم نظارت در بازار را عامل نبود مرغ و گرانی در بازار می‌دانند و از سال گذشته تاکنون متولیان نتوانسته‌اند نسبت به تنظیم این بازار اقدام نمایند.

 

در سویی دیگر به گزارش میدانی خبرنگار هورنیوز، ماجرا فقط به کمبود و گرانی این کالا خلاصه نمی شود؛ بوی نامطبوع مرغ های منجمد(احتمالا نگهداری در شرایط نامطلوب) و جابه جایی غیر اصولی(توسط ماشین های شخصی عاملین) موارد دیگریست که تا کنون رسیدگی و پاسخ داده نشده که می بایست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به این پرسش ها پاسخ دهد و روشن کند در شرایط حساس کنونی کشور و استان دلیل این همه کم کاری و عدم رسیدگی ها چیست که مردم بایستی در خصوص مواد فوق الذکر اعتراض و گلایه داشته باشند؟

 

البته کارشناسان و برخی رسانه های استان معتقدند مدیریت مدیران پروازی بر ادارات، سازمان ها و… خوزستان و مخصوصا در جهاد کشاورزی استان به دلیل عدم شناخت از بافت، مطالبات و… این خطه یک اشتباه فاحش است، که استاندار خوزستان باید هرچه سریعتر نسبت به حل و فصل این موضوع اقدامات لازم را مبذول نماید.

 

فرشاد بهمن

 

https://hoorkhabar.ir/711465کپی شد!
33
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.