آغاز آمایش سرزمینی در روستاهای خوزستان

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در بازدید از روستاهای مسیر تصفیه شکر شهرستان باوی، اظهار داشت: از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، توجه ویژه به مناطق محروم به ویژه روستاها است.

 

وی با اشاره به اینکه از زمان انتصاب از شهرستان‌های مختلف استان خوزستان بازدید داشته‌ام، گفت: از روستاها نیز بازدید شده اما به میزان شهرستان‌ها نبوده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از مردم در روستاها ساکن هستند و روستاها نیز شهرها را تغذیه می کنند، بنابراین باید به خود مردم این مناطق نیز توجه ویژه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، به توجه نظام مقدس اسلامی به محرومین اشاره کرد و یادآور شد: آمایش سرزمینی نسبت به روستاها برنامه سال ۱۴۰۲ است و عمده هدف این حضور، دیدار از نزدیک با مردم، شنیدن سخن و مطالبات آنها در زمینه‌های گوناگون است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ائمه جمعه جایگاه اجرایی ندارند، اما به تعبیر رهبرمعظم انقلاب که فرمودند، بین مردم حضور داشته باشید، درد و دل و مطالبات مردم را بشنوید، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، مطالباتی که از دست ائمه جمعه برمی‌آید، پیگیری و حل شوند و مابقی نیز از مسئولان شهرستانی تا کشوری پیگیری صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به احصاء و یادداشت برداری مطالبات مردم، اظهار کرد: بنا است که در حد توان، کل روستاهای استان خوزستان سرکشی شوند، از نزدیک با مردم گفت‌وگو، صحبت‌های آنها را شنید و در حد توان نیز پیگیری شوند.

https://hoorkhabar.ir/711370کپی شد!
122