بررسی و روند تولید در تاسیسات اهواز ۳

هورنیوز – علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همزمان با فرا رسیدن سال نو و نوروز با حضور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ضمن بازدید از تاسیسات صنعتی اهواز ۳ با پرسنل این مجموعه دیدار نمود.

 

در این بازدید که حسن شهرویی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون و جمعی از مدیران عالی مناطق نفت‌خیز نیز حضور داشتند، دانشی آخرین وضعیت تاسیسات و روند تولید در تاسیسات اهواز ۳ را بررسی و در جریان آخرین گزارش‌های کاری و معیشتی پرسنل و کارکنان عملیاتی، قرار گرفت.

 

دانشی و هیئت همراه نیز همچنین با حضور در نمازخانه تأسیسات اهواز ۳ ضمن اقامه نماز جماعت در نشستی صمیمانه به گفتگو با کارکنان پرداخت.

 

وی با ابراز خرسندی از روند تولید در این شرکت، آینده پیش روی صنعت نفت جنوب را درخشان ارزیابی کرد و گفت: آنچه که در طی یک سال گذشته و از آغاز دولت سیزدهم به چشم می‌خورد با آنچه که در دولت قبل رقم خورد بسیار متفاوت است و این تفاوت نشان از آغاز فصل نوینی در صنعت نفت کشور دارد.

 

این مقام مسئول افزود: ما در شرایطی کار را تحویل گرفتیم که با انبوه بدهکاری‌ها، پروژه‌های برزمین مانده، تاسیسات فرسوده، بخشنامه‌های مخل در کار تولید و همچنین انبوه کالاهای دپو شده در انبارها به دلیل نبود سیستم انبارداری و نابسامان روبه‌رو بودیم.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: با این شراط خوشبختانه توانستیم با همت و تلاش پرسنل و کارکنان صنعت بر همه مشکلات غلبه کنیم و با طرح برنامه‌های ۳ و ۵ ساله روند پیشرفت و بهبود را سرعت بخشیم.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح جمع آوری گازهای همراه منطقه شرق کارون تشریح کرد: جمع آوری گازهای همراه این منطقه در حوزه اختیارات پالایشگاه بیدبلند است که در دولت قبل نهایت پیشرفت کار حدود ۱۲ درصد بود اما در یک سال گذشته و در دولت سیزدهم به حدود ۴۵ درصد رسیده است و امیدواریم جمع آوری گازهای منطقه تا یک سال آینده به صورت اجرا کامل شود.

 

حسن شهرویی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون نیز پیش از سخنان دانشی با تشریح دستاوردهای شرکت کارون گفت: شرکت کارون به همت و تلاش پرسنل خدوم آن و همچنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز، همیشه از برنامه پیش بینی شده جلوتر بوده ایم و در بسیاری از امور توانستیم ابتکاراتی را به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: هرچند در ابتدای کار ما با انبوه مشکلات و مسائل مواجه بودیم اما با برنامه ریزی دقیق و پشتکار پرسنل توانستیم بر همه مشکلات غلبه کنیم و به مسیر پیشرفت بازگردیم.

https://hoorkhabar.ir/711850کپی شد!
53