کنترل و نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت در جایگاههای خوزستان

هورنیوز – عبدالکریم محمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با توجه به ذخیره سازی مناسب سوخت در استان به مدیران جایگاه‌های سوخت اظهار داشت که، ذخایر بنزین و گازوییل خود را تکمیل کنند تا مشکلی در ارائه خدمات به مردم در این ایام به وجود نیاید.

 

نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت در جایگاههای خوزستان

این مقام مسئول با اشاره به ذخیره سازی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز افزود : همچنین طرح ویژه نوروزی نظارت بر جایگاه‌های سوخت با هدف رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در استان در ۱۰ ناحیه و ۲۲ شهرستان با مشارکت واحد‌های ایمنی، نظارتی و روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

 

محمدی عنوان کرد: در این طرح نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت از مبدا تا مصرف نهایی در جایگاه‌های سوخت مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین بر تنظیف نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز نظارت می‌شود.

 

وی در خصوص فعالیت جایگاه‌های گاز افزود: جایگاه‌های گاز سی ان جی در خوزستان در ایام نوروزی به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی هستند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلفات احتمالی مراتب را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.

https://hoorkhabar.ir/711300کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.