آزادی ۶۰ زندانی در آستانه عید نوروز

هورنیوز – قدرت هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی زندانی ها با کمک خیرین و یا اعتبارات ستاد دیه استان خوزستان زندان آزاد شدند. که با حضور روشان مدیر کل زندان های خوزستان و چند تن دیگر از مسئولان وخیرین خوزستانی برگزار شد.

 

این مقام مسئول در ادامه افزود: در این مراسم ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد زندان های سطح استان خوزستان آزاد شدند. مجموع بدهی این مددجویان ۶۰۱ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید، مبلغ ۴۴۸میلیارد ریال از طریق پذیرش اعسار، مبلغ ۱۷ میلیارد ریال نقدینگی خانواده مددجویان، مبلغ ۵۸ میلیارد ریال از طریق اعطای تسهیلات بانکی و مبلغ ۱۷میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض پرداخت گردید.

 

وی گفت: این آخرین «گلریزان» سال ۱۴۰۱ بود که مجموع افراد آزاد شده از سوی ستاد دیه استان خوزستان به ۳۳۴ رسیده که بخشی از این آمار مربوط به مردان و بخش دیگر آن را زنان تشکیل میدهند.

 

او در پایان اظهار کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و توصیه فراوانی به آزادی زندانیان، امید است در ماه رمضان پیش رو شاهد توجه بیش از پیش به مسئله آزادی زندانیان باشیم همچنین خیرین گرامی می‌توانند در خصوص امر خداپسندانه و خیرخواهانه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت و یا مبالغ خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷ ۹۹۱۸ ۹۹۹۰ ۲۰۱۳ بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

https://hoorkhabar.ir/711254کپی شد!
95