راهیان نور یک رزمایش فرهنگی است

هورنیوز – سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه سفر سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران از یادمان‌های شهدا با بیان اینکه امسال استقبال بسیار خوبی از راهیان نور شده است، اظهار داشت: به صورت روزانه از سراسر کشور کاروان‌های راهیان نور به خوزستان می‌آیند.

 

وی با توجه به اینکه حجم سنگینی از جمعیتی که با عشق و علاقه به صورت فردی، خانوادگی و کاروانی وارد یادمان‌ها می‌شوند، گفت: راهیان نور یک رزمایش سنگین فرهنگی است که نشان از این است که مردم نسب به شهدای والامقام اراده، عشق و علاقه ویژه‌ای دارند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه همواره جوش این حرکت سال به سال بیشتر می‌شود گفت: خادمین، راویان ۲۴ ساعته در خدمت زائران راهیان نور قرار دارند و خدمات‌رسانی به صورت گسترده در حال انجام است. پیش‌بینی‌های محل اسکان برای کاروان راهیان نور که از استان‌های دیگر به استان خوزستان می‌آیند در اردوگاه‌ها اندیشیده شده است.

 

شاهوارپور با اشاره با تلاش و همت نیروی دریایی منطقه سوم در یادمان اروند گفت: تجهیزات نیروی دریایی در معرض دید زائران قرار گرفته است. زائرین با سوار بر شناوری که پیش‌بینی شده به مسیرهایی که رزمندگان عملیات انجام داده‌اند و نیز از محل شهادت رزمندگان غواص در اروند بازدید و برای آنها راویان روایت می‌کنند، همچنین در این مکان بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی نمایش گذاشته شده است.

https://hoorkhabar.ir/711209کپی شد!
87