بازگشت به کار پرسنل اخراجی پتروشیمی مسجدسلیمان با دستور ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

هورنیوز – در پی انتشار نامه ی سرگشاده توسط بابک طهماسبی روزنامه نگار خوزستانی در خصوص مشکلات پرسنل اخراجی پتروشیمی مسجدسلیمان؛ خطاب به دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشور، صبح دیروز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ دستور ویژه ای خطاب به بازرس ویژه صندوق بازنشستگی داد و ایشان نیز اوامر لازم در خصوص حل مشکل و بازگشت به کار پرسنل اخراجی پتروشیمی مسجدسلیمان را صادر نمودند.

 

شایان ذکر است دکتر نعمت الله ترکی از جمله مدیران باسواد، صاحب دانش و دلسوز کشور است که همواره نشان داده در جهت تکریم بازنشستگان شریف و نیز گرامیداشت مقام کارگران زحمتکش پیشرو و پیشگام بوده است.

 

انتشار این خبر باعث ایجاد موجی از شادی در مسجدسلیمان محروم علی الخصوص در بین خانواده های کارگران اخراجی پتروشیمی مسجدسلیمان گردید.

 

این رفتار و منش دکتر نعمت الله ترکی که یاداور عمل به سیره پیامبر(ص) در بوسیدن دستان پینه بسته ی کارگر و تکریم مقام کارگران زحمتکش می باشد می تواند الگوی مناسبی برای سایر مدیران کشور بخصوص مدیران مجموعه ی وزارت کار و صندوق بازنشستگی باشد امید است که باز هم شاهد چنین رفتارهای شرافتمندانه و جوانمردانه توسط سایر مدیران کشور باشیم.

 

https://hoorkhabar.ir/711222کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.