کشور باید از اقتصاد تک محصولی خارج شود

هورنیوز – حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر ضمن گرامیداشت نیمه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال مسجد جمکران در نیمه شعبان میزبان حدود ۳.۵ میلیون نفر بود و امیدواریم سال آینده این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

 

وی با اشاره به تحریم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه‌ داد: تحریم این چهره ملی توسط دشمن، دسیسه جدیدی از طرف دشمنان نظام است.

 

امام جمعه اهواز بر ضرورت رعایت ارزش های دینی در اماکن عمومی تاکید کرد خاطر نشان‌ کرد: رعایت این ارزش‌ها در چنین اماکنی مطالبه جدی مردم است و اعمال نظارت‌های لازم در این خصوص توسط دستگاه قضایی باید با جدیت ادامه یابد. مردم چنانچه در خیابان با افرادی رو برو می‌شوند که حجاب را رعایت نمی‌کنند به آنها تذکر شفاهی دهند.

 

وی گفت: باید به فرزندان خود نحوه استفاده از فضای مجازی آموزش داده شود تا هدایت آنها توسط دشمن انجام نشود. دشمن کانون خانواده را نشانه گرفته و به دنبال دسیسه برای برهم زدن آرامش در خانواده‌ها است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر برخورد قاطع با عاملان مسمومیت تاکید دارند اظهار کرد: اولویت اول مسئولان نظام و دولت جان مردم و حفظ امنیت و آرامش جامعه است.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ ترکیبی در کشور است تصریح‌ کرد: دشمن از اول انقلاب تا کنون تلاش داشت تا انقلاب و نظام را زمین گیر کند ولی نتوانست کوچکترین حرکتی در این خصوص انجام دهد.

 

خطیب جمعه اهواز در پایان افزود: مطالبه ما از مسئولان این است که با قاطعیت عوامل مسمومیت را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

 

https://hoorkhabar.ir/711104کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.