مسئولین ضعیف باید در اسرع وقت برکنار شوند و جای خود را به افراد قوی و لایق بدهند

هورنیوز – حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: خانواده کانون محبت، تقویت نسل‌ها و انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی در طول تاریخ است. گسترش وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی در کشورهای غربی خانواده را تحت تاثیر قرار داده است که آثار استفاده نادرست از آنها در فروپاشی خانواده‌ها در غرب قابل مشاهده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: بی‌حجابی و رواج فحشا، بدرفتاری با کودکان و تعرض به محارم نکات تکان دهنده‌ای است که در کشورهای غربی عادی‌سازی شده است.

 

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم اشتغال جوانان خوزستانی اظهار کرد: فرهنگ مهارت‌آموزی باید در جوانان افزایش پیدا کنند و باید بر اساس نیازهای جامعه به سمت اشتغال‌زایی حرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم تحت فشارهای اقتصادی بی‌سابقه‌ای هستند، گفت: یکی از ماموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به دولت انقلابی محول کردند مهار تورم است و ما باید توجه باشیم که رئیس جمهور در حالی دولت را تحویل گرفت که وضعیت اقتصادی ویرانه‌ای بیش بود. در عین حال کشور از آبان‌ماه در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفت و این سبب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد و مسئولین باید از معیشت و حق مردم انقلابی که تحت فشار اقتصادی دشمنان هستند، حمایت کنند.

 

امام جمعه اهواز افزود: هر سه قوه باید با فعالیت انقلابی در کنار مردم باشند و با تروریست‌های اقتصادی مبارزه کنند. لحظه‌ای با این تروریست‌ها نباید مسامحه صورت بگیرد و باید برای دانه‌درشت‌ها از جریمه‌ها و مجازات‌های سنگینی نظیر حبس و اعدام استفاده شود.

 

وی همچنین گفت: مسئولین ضعیف باید در اسرع وقت برکنار شوند و جای خود را به افراد قوی و لایق بدهند.

https://hoorkhabar.ir/711011کپی شد!
72
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.