تشریح آخرین عملکرد اکیپ های آسفالت سطح شهر

هورنیوز – پرویز حسینی معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: تا پایان دی ماه میزان آسفالت انجام گرفته در سطح شهر اهواز ۶۵۵ هزار مترمربع است که در سطح مناطق هشتگانه بطور متوسط ۸۵ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت اجرا شده است.

 

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در ادامه اشاره کرد: در بهمن ماه سال جاری حدود ۱۵۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت در سطح شهر اجرا و در مجموع تا این لحظه ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت عملیاتی کرده ایم و این عملیات در ضخامت های مختلف بوده و گاها” روکش یا تراش و روکش و یا معابر ی بوده اندکه کلا” آسفالت نداشته اند که در دو لایه روکش آسفالت در این معابر اجراء شده است.

 

این مقام مسئول افزود: چهار قرارداد آسفالت منعقد شده که ان شاءالله اگر پلیس راهور مجوز لازم جهت تردد ماشین آلات را بدهد پیمانکاران این چهار قرارداد در مناطق(یک، پنج، شش، هفت) شروع بکار خواهند کرد و هرکدام از این اکیپ ها حدودا” ۱۶۰هزار مترمربع وجمعا” ۶۴۰هزار مترمربع روکش آسفالت را در سطح معابر این مناطق اجراء خواهندکرد.

 

معاون شهردار اهواز ادامه داد: ما بر اساس برنامه ریزی که انجام داده ایم امید وارهستیم تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ حدود یک و نیم میلیون مترمربع آسفالت انجام بدهیم.

 

حسینی در پایان اعلام داشت: مجموعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز برای چهار منطقه( دو، سه، چهار، هشت) اسناد پیمانکاران را برای مناقصه فرستاده و ان شاءالله تا هفته آینده بازگشایی پاکات خواهیم داشت و امید داریم روند انعقاد قرارداد با پیمانکاران دارای صلاحیت هرچه سریعتر طی بشود تا اکیپ‌های آنها از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع به فعالیت کنند که سطح پوشش آسفالت درچهار منطقه مذکور بالغ بر ۶۴۰هزار مترمربع خواهد بود.

 

https://hoorkhabar.ir/710927کپی شد!
51