آمادگی برای میزبانی از سه میلیون زائر سرزمین نور

هورنیوز – سردار سیدقاسم قریشی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جلسه هماهنگی اعضای قرارگاه راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور فرماندهان و استانداران، مسئولین قرارگاه راهیان نور برگزار شد اظهار کرد: در آغاز اعزام گسترده راهیان نور هستیم همه ساله در این ایام تعداد کثیری، صدها هزار نفری عازم به سرزمین نور و زیارت یادمان های شهدا و دفاع مقدس عازم می شوند و افتخار داریم میزبان باشیم، برای ایجاد هماهنگی در اعزام زائران سرزمین نور و پشتیبانی و حمایت از آنها ستاد هماهنگی و پشتیبانی از راهیان نور که متشکل از مسئولین استان، استانداران فرماندهان سپاه استان ها تشکیل شده است که وظیفه حمایت و پشتیبانی دارند.

 

وی هدف از این جلسه را ایجاد هماهنگی، بررسی آمادگی ها، نیازها برای با آمادگی کامل میزبانی از زائرانی که به عشق زیارت سرزمین نور راهی می شوند عنوان کرد.

 

سردار قریشی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس بازدید کردند گفت: اوج این حرکت از دو سه روز یا یک هفته آینده خواهد بود که پیش بینی شده قریب به سه میلیون نفر در روز حضور خواهند داشت.

 

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: دفاع مقدس ما اولین پیامش برای دشمنان این بوده که ملت ایران برای دفاع از کشور، اسلام و انقلاب با همه وجود آماده اند، حضور جوانان که غالبا زائرین ما جوانان و نوجوانان هستند نشان دهنده این آمادگی است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: مقام معظم رهبری راهیان نور را به عنوان یک فناوری و معدن و ثروت برای مردم ما معرفی کردند و ثمره آن را تربیت افرادی همچون شهید حججی ها معرفی فرمودند.

 

وی در پایان گفت: با حضور جوانان و نوجوانان، انتقال ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس است و این انتقال و‌ آمادگی، این عشق و علاقه ای که نشان می دهند قطعا برای دشمن بازدارنده است و پیامش پیام ایستادگی، مقاومت و مقابله با هرگونه نظر سو از طرف دشمن به ایران اسلامی است.

https://hoorkhabar.ir/710932کپی شد!
51