دشمن متفاوت‌تر از قبل مقابل ایران ایستاده است

هورنیوز – سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه مرکزی راهیان در اردوگاه شهیده فرهانیان آبادان اظهار داشت: هدف اصلی دشمن فاصله انداختن میان نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران است. یک کشور و ملت را نمی‌شود از تاریخ آن جدا کرد و واقعیت‌های تاریخی متوقف نمی‌شوند بلکه اثرات رویدادهای تاریخی تا نسل‌های بعد عبرت آموز خواهد بود.

 

وی بیان‌کرد: واقعیت‌هایی مانند بعثت رسول اکرم(ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته از سوی مردم برگزار می‌شوند زیرا محتوا و آثار این وقایع تاثیرگذار به خوبی درک شده است. در زمان جنگ تحمیلی این اروپایی‌ها و غربی‌ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح‌های شیمیایی در اختیار رژیم بعث صدام قرار می‌دادند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان‌کرد: هنوز آثار حملات شیمیایی بر تن رزمندگان دفاع مقدس مشهود است و جوانان ایرانی باید این واقعیت‌ها را بدانند.

 

اروپا در تحریم اقتصادی ضد مردم ایران پیشگام است

این مقام مسئول ادامه داد: امروز اروپا در تحریم اقتصادی ضد مردم ایران پیشگام است و کشورهای اروپایی تبدیل به محلی برای تجمع تجزیه‌طلبان و فراری‌های ضدایرانی شده است و این در حالی است که ما توانایی افزایش برد تجهیزات نظامی و ضربه اساسی به آنان را داریم اما هنوز این کار را نکردیم. به آنان هشدار می‌دهیم، حیات اروپایی‌ها وابسته به نفت و امنیت است و باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیاندازند. غربی‌ها هرکاری از دستشان بر می‌آمد علیه ما بکار برده‌اند اما بدانند ما راه خود را پیدا کرده‌ایم و اراده ما بر ایجاد امنیت است اما اروپایی‌ها مراقب باشند و از رفتار ما سوءاستفاده نکنند.

 

راهیان نور مصداق بارز تلاش بیهوده دشمن برای ایجاد شکاف بین نسل جوان و انقلاب

وی با بیان اینکه انعکاس حضور پرمحتوای کاروان‌های راهیان‌نور اهمیت فراوانی دارد افزود: تامین ناوگان حمل و نقل استاندارد و همچنین پوشش امنیتی مطلوب برای تردد این کاروان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سردار سلامی خواستار مستندسازی کاروان راهیان نور شد و گفت: رسانه‌ها به گونه‌ای مستند سازی کنند تا دشمن بداند تلاشش برای ایجاد شکاف بین نسل جوان و انقلاب بیهوده است.

 

همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، استانداران سراسر کشور، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان حال برگزاری است.

 

https://hoorkhabar.ir/710941کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.