شرکت فولاد خوزستان پنج برابر تعهد خود فضای سبز ایجاد کرده/ تولید ۱۳.۶ میلیون تُن فولاد برای سال ۱۴۱۰

هورنیوز – رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اظهار داشت: چشم‌انداز مجموعه شرکت فولاد خوزستان تولید ۱۳.۶ میلیون تُن محصول در سال ۱۴۱۰ است. این شرکت پروژ‌های زیادی در چند سال اخیر با مبلغ حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان تعریف کرده که بی سابقه است.

 

این مقام مسئول بر حرکت کارخانجات و واحدهای تولیدی به سمت توسعه تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد خوزستان بسیاری از مشکلاتی که صنایع فولادی در مرکز با آن مواجه هستند، ندارد و این یک فرصت برای توسعه و پیشرفت است. این شرکت نیز، در یکی از طرح‌های توسعه‌ای بزرگ خود در سال‌های اخیر در فولاد شادگان سرمایه‌گذاری کرده و در عین حال واحد فولادسازی و احیا را در این شرکت نیز در نظر گرفته است.

 

طاهری با بیان اینکه در سال گذشته به دلیل محدودیت‌های انرژی برق و گاز خسارت ۶ هزار میلیارد تومانی به این شرکت وارد شد، افزود: نیروگاه یک هزار مگاواتی توسط شرکت فولاد خوزستان در دستور کار قرار گرفته که فاز اول آن با ۵۲۰ مگاوات کلید خورده و به این میزان بسنده نخواهیم کرد.

 

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در ادامه گفت: چشم‌انداز مجموعه شرکت فولاد خوزستان تولید ۱۳.۶ میلیون تُن فولاد برای سال ۱۴۱۰ است.

 

او افزود: می‌توان گفت بیشترین پروژه‌های استان نسبت به دیگر واحدهای کشور توسط فولاد خوزستان تعریف شده که به درون شرکت و بیرون از آن مربوط است. ارتباط بین صنایع و فولاد، تکمیل زنجیره تولید و حمایت از تولید داخل از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد است.

 

طاهری در پایان علاوه بر اینکه اظهار داشت اولویت اول شرکت فولاد خوزستان برای خرید قطعات و تجهیزات از واحدهای درون استان می باشد گفت: شرکت فولاد خوزستان پنج برابر تعهد خود فضای سبز ایجاد کرده و همچنین چرخه‌های غبارگیر هوا در اطراف شرکت نیز بازسازی شده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/710613کپی شد!
109