برگزار جلسه پدافند غیر عامل صنعت، معدن و تجارت در خوزستان

هورنیوز – این نشست باحضور حمیدرضا فلاح سرپرست اداره کل صمت استان خوزستان، علیرضا مبارک معاونت امورصنعت ،تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور و سعید فیوضی مدیر کل پدافند غیرعامل استان خوزستان اعضای کارگروه در سالن جلسات اداره کل صنعت معدن و تجارت استان خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

 

فلاح در خصوص برگزاری این نشست اظهار داشت: از دستورالعمل های پدافند غیر عامل در حوزه صنعت و معدن می توان به ذخیره سازی اقلام مورد نیاز برای صنایع حوزه نان و غذا، شناسایی و طبقه بندی صنایع مهم، پیش بینی و ذخیره سازی مواد و اقلام غذایی اضطراری، ایجاد هماهنگی بین سازمان های مختلف حوزه صنعت و معدن و بررسی و پیش بینی آسیب پذیری صنایع و معادن است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: پدافند غیر عامل اقداماتی غیر مسلحانه است که باعث افزایش بازدارندگی کاهش آسیب پذیری و تداوم فعالیت های ضروری و ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران در برابر تهدیدها و هر گونه اقدامات نظامی دشمن است.

 

فلاح در پایان اظهار داشت: پیگیری در راستای عمل به الزامات پدافند غیر عامل در جهت ارتقاء ضریب ایمنی مراکز و زیر ساخت های واحدهای تولیدی و توجه به نکات ایمنی در تاسیس شهرک ها و واحدهای صنعتی از جمله نکات مورد توجه در بحث پدافند غیر عامل در حوزه صنعت است.

https://hoorkhabar.ir/710599کپی شد!
44