بومی‌سازی ۸۰ درصد قطعات و تجهیزات پرمصرف کاربردی در صنعت حفاری

هورنیوز – مهران مکوندی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت استان خوزستان در اهواز گفت: ملی حفاری از پیشگامان صنعت نفت در هم‌افزایی، همکاری، همیاری و حمایت از سازندگان داخلی است و در نتیجه این مشارکت‌ها تاکنون افزون بر ۲۲ هزار قطعه ساخت داخل در بخش‌های عملیاتی و خدمات فنی استفاده شده است.

 

وی با بیان اینکه شماری از قطعات و تجهیزات تولید داخل مربوط به حفاری در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته است، اظهار کرد: نمونه‌های اقلام موردنیاز در نمایشگاه عرضه‌شده که رایزنی و مذاکره با شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان برای ساخت آنها در جریان است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران در زمان حاضر برنامه تعمیرات اساسی دوره‌ای(اورهال)، تعدادی از دستگاه‌های حفاری و خدمات فنی در مراحل اجراست که در این ارتباط از توانمندیها و ظرفیت‌های داخلی شرکت، همچنین پیمانکاران در بخش برون‌سپاری استفاده می‌شود.

 

مکوندی در پاسخ به پرسشی درباره حضور این شرکت در اجرای پروژه‌های مرتبط با طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفت‌خیز، توضیح داد: شرکت ملی حفاری در بیشتر این پروژه‌ها در قالب مشارکت با شرکت بخش خصوصی و دو مورد به‌صورت مستقل حضور دارد.

https://hoorkhabar.ir/710457کپی شد!
153
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.