برای انجام وظایف منتی بر مردم نیست

هورنیوز – رضا امینی شهردار اهواز عصر دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در آیین بهره برداری و افتتاح، زیرسازی و آسفالت کوی پرواز و فرهنگیان شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: شبکه فاضلاب دچار فرسودگی شده و هم به لحاظ زیست محیطی و شهری و کیفیت فاضلاب یک سهم مهلک برای آسفالت شهر شده است.

 

شهردار کلانشهر اهواز با تشبیه نوسازی و بازسازی شبکه فاضلاب اهواز، جمع آوری و دفع آب های سطحی را به جراحی بزرگ تشبیه کرد و گفت: این کار با تدبیر رهبر انقلاب اتفاق افتاد و بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از صندوق ذخیره ارزی برای آن اختصاص یافت و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

امینی با اشاره به گریز ناپذیر بودن و وجود برخی مشکلات در روند اجرای طرح های عمرانی به ویژه طرح نوسازی و بازسازی شبکه فاضلاب اهواز، یادآور شد: وقتی جراحی صورت می گیرد زخم آن موقع جراحی و هم پس از آن همه بدن را دچار عارضه می کند و اکنون اهواز در حال جراحی و احداث شبکه فاضلاب و جمع آوری و دفع آب های سطحی است. شبکه دفع آب های سطحی باید به جایی برسد که آب گرفتگی و مانداب در حداقل ممکن باشد.

 

این مقام مسئول افزود: امسال از اردیبهشت سعی کردیم هر هفته یک آیین گشایش در محله های مختلف داشته باشیم و هدف تشریفات و هزینه کرد و تبلیغات صرف نیست بلکه نیت ما دیدن محلات از نزدیک و آشنایی با مشکلات محله های اهواز و انتقال آنها و لحاظ کردن آنها در برنامه‌ریزی های مدیریت شهری است تا بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

 

امینی بیان کرد: کوی فرهنگیان و کوی پرواز در منطقه سه شهرداری اهواز از محله هایی بودند که به طور مرتب به خاطر وضعیت آسفالت به شهردار تذکر داده می شد.

 

وی بهره برداری و افتتاح، زیرسازی و آسفالت کوی پرواز و فرهنگیان را جز وظایف ذاتی شهرداری دانست و گفت: بابت انجام وظیفه منتی بر مردم نداریم و افتخار می کنیم که بتوانیم وظایف مان را انجام دهیم.

 

شهردار کلانشهر اهواز با تأکید بر ارائه خدمات با کیفیت بالا به مردم اهواز و شأن بالای آنها، یادآور شد: در دهه مبارک فجر ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز اضافه شد در حالی که در شهری با جمعیت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تنها ۹۰ دستگاه اتوبوس وجود دارد و اکنون باید جبران مافات کنیم.

 

به گفته امینی ۱۳۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده و قول خرید ۷۰ دستگاه اتوبوس دیگر هم گرفته شده و از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ۴۰ دستگاه وارد ناوگان اتوبوسرانی اهواز شده است.

 

https://hoorkhabar.ir/710428کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.