سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز فرصتی برای نمایش دستاوردهای صنعت نفت است

هورنیوز – رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بازدید از فرآیند آماده سازی نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: نمایشگاه صنعت نفت خوزستان فرصتی کم نظیری را برای نمایش آخرین دستاوردهای صنعت نفت است که استقبال از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی نشان از اهمیت این رویداد ملی است.

 

سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب امروز پنجشنبه در بازدید از فرآیند آماده سازی نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز بیان اینکه نمایشگاه صنعت نفت خوزستان با استقبال بی‌نظیر سازندگان کشوری مواجه شده است اظهار داشت: با توجه به اهمیت این رویداد و همچنین عزم وزارت نفت دولت سیزدهم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی، سیزدهمین نمایشگاه صنعت نفت اهواز امسال با استقبال گسترده شرکت‌ها و سازندگان داخلی مواجه شده است.

 

وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز با حضور ۲۷۱ شرکت از ۱۶ استان برگزار خواهد شد که از این تعداد ۲۰۰ شرکت سازنده تخصصی تجهیزات صنعت نفت هستند.

 

رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: نسبت به سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه با افزایش با افزایش حدود ۲۵ درصدی مواجه است اما وجه تمایز اصلی این نمایشگاه سیزدهم با دوره دوازدهم افزایش حضور بیش از ۱۰۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان است که به عدد ۱۰۸ شرکت رسیده است.

 

این مقام مسئول در خصوص حضور واحدهای استان خوزستان در نمایشگاه نیز بیان داشت: از نقاط قوت دیگر نمایشگاه ۱۴۰۱ با سال گذشته افزایش حدود ۸۰ درصدی شرکت‌های خارج از استان خوزستان در نمایشگاه اهواز است که نشان از اهمیت ملی این نمایشگاه دارد البته این افزایش حضور شرکت‌ها در نمایشگاه شامل شرکت‌های استان خوزستان نیز شده است و با افزایش حدود ۷۰ درصدی به رقم ۵۷ واحد رسیده است.

 

آتشبار در خصوص مهمترین رویدادها در نمایشگاه نیز گفت: رونمایی از مهمترین دستاوردهای صنعتی در حوزه نفت از جمله نمایش عمومی دستگاه آتی واگن که در عملیات‌های مهار فوران چاه‌های نفت و گاز بسیار کارآمد نشان داده است و نیز افتتاح چند پروژه مهم دیگر و امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری و پژوهشی با شرکت‌های دانش بنیان از جمله مهمترین رویدادها در نمایشگاه نفت اهواز خواهند بود.

 

وی در خصوص اهمیت نمایش دستاوردهای صنعت نفت برای عموم مردم نیز گفت: حسب تاکیدات مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم نفت و مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت ایران نمایش دستاوردهای صنعتی و پیشرفت‌ها به مردم باعث نمایش آینده روشن به هموطنان و به خصوص جوانان خواهد شد که در چند مدت اخیر دشمن برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی از آینده کشور در دل جوانان تمام تلاش خود را به کار گرفت است، لذا نمایشگاه‌های تخصصی تجهیزات صنعتی از جمله نمایشگاه نفت اهواز در مسیر نمایش یک ایران قوی و از بین برنده حیله دشمنان خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی nisoc.ir سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/710310کپی شد!
47