رشد اقتصادی ضامن رفع مشکلات معیشتی و رفاهی است

هورنیوز – حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز جمعه (۱۴ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: تمام اوصاف امام علی (ع) زیر چتر توحید است و حدود ۳۰۰ ویژگی در زیارت جامعه از این امام همام وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: به تعبیر پیامبر (ص)، اگر همه درختان تبدیل به قلم شوند و دریاها تبدیل به مرکب و جنیان بخواهند فضایل امیرالمومنین (ع) را حساب کنند،قادر نخواهند بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به تاکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی با کالاهای قاچاقی که مشابه آن وجود دارد در تضاد است؛ کالاهایی که توسط صنعتگران داخلی تولید می‌شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند ولی خیلی از محصولات کیفیت لازم را ندارند.

 

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه دولت باید تلاش کند به کالاها کیفیت دهد و از سوی دیگر ما نیز وظیفه داریم از کالاهای داخلی استفاده کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند حل مشکلات معیشتی و رفاه مردم بدون رشد اقتصادی اتفاق نمی‌افتد.

 

وی ابراز کرد: امروز ما در عرصه دفاعی و علمی در منطقه و فراتر از آن حرف برای گفتن داریم اما در مسائل اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم، دلیل آن امر این است که در مسائل اقتصادی به حرف ولایت فقیه گوش ندادیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی احداث کارخانجات متعدد و تقویت کشاورزی است، تصریح کرد: در خوزستان برای عملیاتی کردن توصیه رهبری، یک هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی و غیرصنعتی را احصا کردیم که برخی۸۰ درصد پیشرفت، برخی تعطیل و برخی نیمه تعطیل است، از این رو همه توجه مسئولان باید به سمت احیا این واحدها برود.

 

وی با اشاره به وضعیت اشتغال جوانان استان، عنوان کرد: در خوزستان باید ظرفیت‌ها چند برابر شود و کشت و صنعت نیز افزایش ظرفیت داشته باشد، از این رو مسئولان استانی باید هر چه سریع‌تر نسبت به مساله توزیع آب خوب و نظارت بر آن اقدام کنند، واحدهای صنعتی و غیرصنعتی نیز می‌توانند در این زمینه مشکل‌گشا باشد.

https://hoorkhabar.ir/710307کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.