جوابیه

روابط عمومی حوزه معاونت بهداشت دانشگاه جندی شاپور اهواز، در پاسخ به گزارش چرا سیستم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز لَنگ می زنند؟ پایگاه خبری هورنیوز در خصوص یکی از روسای گروه این حوزه به اطلاع مخاطبین محترم می رساند؛ به دلیل عدم بازگشت به کار رئیس گروه سلامت دهان و دندان پس از مرخصی استعلاجی و بنا بر اظهارات والد نامبرده مبنی‌ بر ادامه مشکلات جسمانی وی، این معاونت به منظور تداوم ارائه خدمات به مردم شریف استان، اقدام به انتصاب سرپرست برای گروه مذکور نمود.

 

برخی موارد ذکر شده در گزارش مذکور مربوط به مراودات شخصی نامبرده می‌باشد که افراد در صورت تمایل می‌توانند مسائل خود را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری نمایند.

 

شایان ذکر است هیچ گونه معرفی نامه رسمی بواسطه فرد مذکور از سوی این معاونت برای معرفی افراد به کلینیک‌های اهواز صادر نشده است و در خصوص احتمال سوء استفاده از جایگاه قانونی در موارد ذکر شده، موضوع از طریق حراست و سایر بخش‌های نظارتی در دست بررسی است.

 

انتظار می رود با توجه به ابهامات و لزوم حفظ حرمت و آبروی افراد تا روشن شدن ابعاد قضیه از هرگونه گمانه زنی و اطلاق عناوین غیر مستند خودداری شود.

https://hoorkhabar.ir/710291کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.