بسته خبری سازمان صمت استان خوزستان(۱)

به گزارش هورنیوز، اخبار سازمان صمت استان خوزستان در طول روز به یک بسته خبری تبدیل شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

تشکیل کارگاه آموزشی بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت ولی عصر در خصوص بازرسی

کارگاه آموزشی بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت ولی عصربا حضور فرمانده اصناف استان و مدیر کل محترم تعزیرات و معاون فرمانده کلانشهر اهواز تشکیل شد.

 

با توجه به نزدیک شدن بر ایام پایانی سال و شروع ماه مبارک رمضان و تاکید مدیر کل صمت در خصوص تشدید نظارت و بازرسی و حضور پررنگ آن در سطح بازار جلسه آموزشی برگزار و نحوه بازرسی و تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع ذیصلاح بصورت کامل توسط معاون بازرسی و نظارت اداره کل تشریح گردید.

 

انجام گشت و بازرسی و نظارت از میدان میوه و تره بار در اهواز

این بازرسی ها در جهت بررسی قیمت های میوه و تره بار و جلوگیری از تخلف در این میدان با تاکید حمیدرضا فلاح سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان انجام گرفته است.

 

انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه و قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

حمیدرضا فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تفاهم نامه چهار جانبه با عنوان عاملیت اعطای تسهیلات در حوزه بنگاه های دانش بنیان صنعتی بین چهار دستگاه خوزستان با حضور وزیر علوم و فناوری امروز دوشنبه منعقد شد.

 

وی گفت: طبق این تفاهم نامه اعطای تسهیلات بر اساس سیاست اعتباری سالانه بانک از محل منابع داخلی با عاملیت بانک ملی به منظور توسعه و سرمایه گذاری بخش اقتصاد دانش بنیان به متقاضیان پرداخت می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اعتبار سالانه این طرح ۱۶۵ میلیارد ریال است که از محل کمک های فنی و اعتباری بودجه های سالانه استان تامین می شود.

https://hoorkhabar.ir/710181کپی شد!
138
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.