بررسی حوزه فضای سبز شهری و مدیریت پسماند در برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵

هورنیوز – به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، دومین جلسه بررسی برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵ در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی شمسی سرپرست معاونت خدمات شهری، رئیس و اعضای کارگروههای تخصصی و مجری امور برنامه ریزی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

 

بهار حبیبیان مجری امور برنامه ریزی در این جلسه به تشریح ۲ کارگروه حوزه خدمات شهری در زیرمجموعه مقصد راهبردی توسعه زیرساخت های شهری شامل فضای سبز و مدیریت پسماند پرداخت.

 

سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمای انسانی نیز با اشاره به اینکه بخشی از خروجی موثر مقصد راهبردی توسعه زیرساختهای شهری شامل توسعه فضای سبز، توسعه آب خام، بهبود حفظ و نگهداری فضای سبز است به تشریح شاخص های ارزیابی، طرح ها، پروژه ها و اقدامات این حوزه پرداخت.

 

این مقام مسئول در ادامه بخش دیگری از خروجی های موثر این مقصد راهبردی را پردازش و دفن بهداشتی پسماند، تفکیک پسماند از مبداء، بهبود نظافت شهری و جمع آوری و انتقال پسماند، بهبود دفع پسماندهای ساختمانی بیان و شاخص های ارزیابی، طرح ها، پروژه ها و اقدامات این حوزه را تشریح کرد.

 

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید برانطباق برنامه و بودجه به بحث و تبادل نظر و بررسی مباحث مربوطه پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/710170کپی شد!
131
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.